Tjedni pregled društvenih događanja

| Art |

I ovo tjedna hrvatska metropola bila je epicentar društvenih događanja i prezentacije novih proizvoda i usluga koji će ovih dana postati dostupni svima u Hrvatskoj. U nastavku vam donosimo izvještaje sa svih relevantnih društvenih događaja proteklog tjedna i ljudi koji su ih obilježili! Od prezentacije novog papira za kućanstvo pa sve do velikog Storybook partija!

Jeste li čuli za Aqua tube? Ivan Šarić i Marijana Batinić najbolje će vam objasniti o čemu je riječ!

SCA, vodeća globalna tvrtka za higijenske proizvode i preradu papira, ponosno predstavlja Zewa Aqua Tube® u Hrvatskoj. Zewa Aqua Tube®, jedina tuba rastopiva u vodi, potrošačima donosi veću praktičnost u kupaonici. Marijana Batinić, poznata TV voditeljica i Ivan Šarić, stand-up komičar i poznato TV lice, predstavili su ovu fantastičnu inovaciju na prigodnoj predstavi „Nek' te voda nosi“.

Sada, po prvi puta u Hrvatskoj potrošači mogu praktično i jednostavno baciti tubu potrošenog toaletnog papira u WC školjku. U WC školjci mogu se zajedno isprati tuba i toaletni papir, budući da će se Aqua Tube® ispiranjem raspršiti u WC-u. Za potrošače koji su ekološki osviješteni tube se mogu u potpunosti reciklirati jednako kao i konvencionalne kartonske tube.

Ulaznica u modni svijet uz Pantene i kampanju „Jednostavno je biti posebna!“

Ena Kiralj pobjednica je natječaja 'Jednostavno je biti posebna' i zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena. Nakon odličnog odaziva djevojaka iz svih dijelova Hrvatske, žiri je imao težak zadatak da kroz dva kruga predselekcije odabere tri finalistice – Enu Kiralj, Klaru Babić i Martinu Abramović. Djevojke su se u utorak još jednom predstavile žiriju na završnom eventu, noseći haljine modne marke Hippy Garden.

„Tražili smo svježe i novo lice, pobjednicu koja će slaviti žensku ljepotu kao i osobnost jedinstvenim modnim izričajem marke Hippy Garden. Među prijavljenim curama odabrati finalistice bio je pravi izazov! Uistinu je puno žena i djevojaka koje su nam pokazale kako znaju da je „jednostavno biti posebna“ – izjavila je Đurđica Vorkapić, dizajnerica Hippy Gardena.

Uz Đurđicu u žiriju su sudjelovale i iskusna modna agentica Tihana Harapin Zalepugin, direktorica modne agencije Talia Model; Mare Milin, poznata hrvatska fotografkinja; Marjana Filipović Grčić, glavna urednica Cosmopolitana; Antonija Svirčić, marketing-menadžerica u Procter&Gambleu; te Maja Bogdanović, menadžerica asortimana u dm-u.

Philips VisaPure od sada i u Hrvatskoj!

Svakodnevna njega lica nikada nije bila učinkovitija! Pobrinuo se za to Philips svojom VisaPure rotirajućom četkicom za čišćenje lica – nježnim, jednostavnim i savršeno dizajniranim aparatom koji istovremeno masira lice i uklanja svu nečistoću i to 10 puta učinkovitije od čišćenja lica rukom.

Posebnost ovog Philipsovog beauty proizvoda objasnila je Božena Brnas, voditeljica marketinga Philipsa na predstavljanju VisaPure uređaja u vidikovcu Zagreb Eye.

„Philips želi pomoći ženama da se osjećaju posebno i upravo je svakodnevna njega lica jedan od ključnih preduvjeta za to. VisaPure četkica već nakon prvih nekoliko tretmana čini vašu kožu sjajnom i čistom. Mnogim ženama puno znači i ušteda vremena koju postižu uz VisaPure četkicu jer tretman traje samo jednu minutu, a trenutačno uklanja mrtve stanice, popravlja mikrocirkulaciju za blistav ten te povećava učinkovitost krema za njegu lica.“, istaknula je Božena Brnas dodavši kako je Visa Pure četkica prilagodljiva svim tipovima kože, pa tako možete izabrati četkicu za normalnu ili osjetljivu kožu ili pak onu za uklanjanje mrtvih stanica i dubinsko čišćenje. Aparat nudi i dvije brzine – jednu za nježno i drugu za dubinsko čišćenje.

Učinkovitosti i uštede vremena s VisaPure četkicom svjesna je i glumica Bojana Gregorić Vejzović, ambasadorica VisaPure u Hrvatskoj. „S obzirom na moj dinamičan ritam i brojne profesionalne i privatne obveze, VisaPure četkica je brzo i učinkovito rješenje za njegu mojega lica koja mi je veoma važna. Oduševljava me i što je četkica jednostavna za korištenje. Tijekom tretmana uređaj se kratko isključi svakih 20 sekundi što je signal da prijeđete na drugi dio lica da se koža ne iziritira. VisaPure uređaj je k tome i vodootporan, može se koristiti i pod tušem, što je sjajna stvar.“

Antonija Svirčić, ispred P&G-a uručila ček dopredsjednici HOO, Morani Paliković Gruden, u iznosu od 304.720,00 kuna, koji će mladim sportašima omogućiti da se još lakše posvete svojim budućim sportskim uspjesima. Naime, mladi sportaši imaju razloga za veselje jer će HOO sredstva prikupljena u sklopu P&G-ove kampanje „Hvala ti mama“ utrošiti na njihove pripreme i natjecanja, korištenje sportskih objekta, kao i na sportsku opremu i rekvizite, razna testiranja, zdravstvenu skrb, vitamine i dopunsku prehranu te zdravstveno osiguranje.

“Većina danas uspješnih sportaša svoj je put započela u malim školskim dvoranama i lokalnim klubovima, a upravo te male dvorane, mali klubovi i pojedinci trebaju najveću podršku i brigu šire zajednice. HOO kroz svoje razvojne programe sustavno prati mlade talentirane sportaše, a ulaganjem u njih mi ne ulažemo samo u sport, već pružamo podršku njihovim obiteljima dok djeci omogućavamo da se bave sportom.“ istaknla je Morana Paliković Gruden.

„Svaka potpora koja će nam omogućiti da se lakše bavimo sportom, dobrodošla je. Sretni smo što se imamo priliku baviti sportom, a uz P&G-ovu potporu bit će nam još lakše.“ rekla je Matea Knežević, mlada taekwondo sportašica.

Hvale vrijedna inicijativa hrvatske vizažistice Marije Butković "Ružičasta nit" predstavljena je  u Zagrebu. Glumica Kristina Krepela, televizijska voditeljica Vlatka Pokos, bivša i sadašnja Miss Universe Ivana Delač Đolo i Melita Fabečić, skijašica Nika Fleiss, modna dizajnerica Martina Felja, rukometaši RK Zagreb CO Stipe Mandalinić i Sandro Obranović te brojni drugi pozdravili su prvo predstavljanje udruge koja će olakšati rehabilitaciju mnogim ženama i muškarcima.

"Godišnje se u Hrvatskoj otkrije oko 2300 novih slučajeva raka dojke, a ta je brojka iz godine u godinu u porastu. Odstranjenje jedne ili obje dojke za mnoge žene predstavlja psihofizičku traumu. S obzirom na to da u našoj zemlji brojne žene ne znaju za mogućnost repigmentacije areola i bradavica, pokrenula sam projekt njihove besplatne repigmentacije, te ponovne pigmentacije obrva izgubljenih zbog kemoterapije ili alopecije. Želim omogućiti ženama da se osjećaju i izgledaju bolje, prihvaćenije i sretnije!" izjavila je vizažistica Marija Butković.

Svi ljubitelji rafiniranih japanskih okusa od sada imaju priliku uživati u jedinstvenom japanskom restoranu Akamaru, u samom središtu Zagreba, u Bogovićevoj ulici 3. Na svečanom otvorenju brojni uzvanici, među kojima i Jelena Veljača, Senka Bulić i Ankica Dobrić, imali su priliku među prvima u japanskom ambijentu uživati u brojnim jelima japanske kuhinje, kao i domaćoj publici do sada manje poznata, tradicionalna japanska jela. Otvorenju Akamaru restorana nazočio je i predstavnik Veleposlanstva Japana u Republici Hrvatskoj, gdin. Mitsuhiko Shinomiya i gradonačelnik Grada Zagreba gdin. Milan Bandić

Poznati hrvatski bend "The Answer" nastupio je ovog vikenda u prepunom lounge baru Ritam Grada. Osim svojih autorskih pjesama, ovaj akustični koncert upotpunili su i raznim obradama svjetskih hitova. Svi ljubitelji ovog benda ponovno će moći uživati na njihovom koncertu upravo u četvrtak kada se dečki ponovno vraćaju zagrijati atmosferu u Ritmu grada!

Nike je ove subote u suradnji sa Shoosterom u City Centru One East okupio zaljubljenike u tenisice koji su se oduševili prigodnim Air Max pop up studijem. Tom prilikom su poznati hrvatski dizajner Robert Sever,grafiter i tattoo majstor Nikola Zorotović te umjetnica Paula Bučar predstavili svoju viziju vrhunskog dizajna i inovacije Air Maxa.

„Ideja je bila napraviti apstraktan motiv koji je inspiriran najnovijim Nike tenisicama, a taj je motiv stavljen u format velikog polaroida. Prije svega sam htio da djelo ima isti dojam kao i polaroid, da je emocija uhvaćena u trenutku neponovljiva.“, istaknuo je Robert Sever dodavši kako je, s obzirom da je djelo nastalo u kratkom roku, tijekom prijepodneva, ideja polaroida bila idealna.

U prostorima shopping centra King Cross Jankomir u sklopu "Vau vikenda" održana izložba pasa amatera te velika akcija udomljavanja pasa iz skloništa za nezbrinute životinje Grada Zagreba - Dumovec i udruge za zaštitu životinja "Noina Arka" i "Sedma od Devet".

Izložba pasa amatera okupila je velik broj vlasnika pasa i njihovih četveronožnih ljubimaca, a svojim dolaskom akciju udomljavanja podržao je i  gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić kao i mnoge poznate osobe. Ovim događajem promovirano je udomljavanje pasa i briga za kućne ljubimce, što su građani koji su se odazvali u velikom broju podržali i prepoznali. 

Promocija proljetnog izdanja lifestyle časopisa Storybook, sinoć je okupila mnoge poznate osobe iz javnog života, koji su osim prilike da se prokomentiraju najnovije kolumne i teme iz Storybookova, ovaj osamnaesti broj magazina proveli i u pravom slavljeničkom ozračju, slaveći, kako su rekli, što je Storybook napokon i punoljetan.  

Tako u novom broju koji krasi Midikennova ljepotica Mateja Penava, možete pročitati brojne ekskluzivne intervjue, inspirativne modne editoriale, priče žena koje su zbog ljubavi napustile zemlju i još mnogo drugih zanimljivih tema. Za kraj izdvajamo temu koju svakako treba pogledat, editorial sa transformacijom glumca Mislava Čavajde

Zatvorimo li oči i vratimo se u djetinjstvo, u dom koji miriše na čistoću, prisjetimo li se prvog pranja zubi i mekog rublja u koje nas je odijevala majka, sjetit ćemo se i barem jednog Saponijina proizvoda koji je našim bakama i majkama pomogao da nam život učine mirisnijim i čišćim. 

Svaka je obitelj barem jednom u svom domu imala Saponijin Faks helizim, Nilu, Kalodont, Likvi, barem jednom je odjeća mirisala na Ornel, a kupaonica blistala zahvaljujući Arfu. A kako je sve počelo? Davne 1894. jedan je čovjek vlastitim rukama izradio prvi komadić sapuna ne znajući da postavlja temelj velike priče o čistoći i higijeni koju danas piše Saponia svojim Osječka Saponia ove godine obilježava 120 godina postojanja tijekom kojih je izrasla u suvremenu tvrtku koja na domaćem, ali i regionalnim tržištima plasira niz snažnih brendova koji u potpunosti ispunjavaju očekivanja potrošača. U povodu ove velike i važne obljetnice Saponijini "mađioničari za čistoću" su osmislili plavu, slavljeničku, liniju proizvoda iznimne kvalitete i dizajna pod zajedničkim nazivnikom 120 godina. Linija povezuje šest glavnih brendova Saponije: Faks helizim, Ornel, Nilu, Likvi, Arf i Kalodont s jednostavnom, ali sugestivnom porukom da su već 120 godina odani vrhunskoj čistoći.