Tjedni pregled društvenih događanja

| Art |

I ovo tjedna hrvatska metropola bila je epicentar društvenih događanja i prezentacije novih proizvoda i usluga koji će ovih dana postati dostupni svima u Hrvatskoj. U nastavku vam donosimo izvještaje sa svih relevantnih društvenih događaja proteklog tjedna i ljudi koji su ih obilježili! 

U subotu prije treninga Arijan Ademi, Duje Čop i Jerko Leko u ime kluba dočekali su 20 finalistica za laskavu titulu Miss Universe te s njima – igrali nogomet.

Modri i ove godine tradicionalno surađuju s izborom za Miss Universe pa su tako pripadnice ljepšeg spola u subotu stigle na Maksimir. Nakon što su cijeli dan razgledavale znamenitosti našeg grada te obišle Zrinjevac, Kamenita vrata, Trg bana Josipa Jelačića, katedralu i ostale na koncu su došle i do gradskog stadiona.

Tu su ih dočekali Arijan, Duje i Leko koji su s curama zaigrali nogomet, pucali jedanaesterce te slobodne udarce. Posebno su zanimljivi bili slobodni udarci u kojima su cure stajale u, kako su naši igrači rekli, "najljepšem živom zidu koji su ikada vidjeli".

Druženje je prošlo u odličnom raspoloženju i uz puno smijeha da bi na koncu igrači zaželjeli curama puno sreće te otišli na trening. Koja od njih će imati najviše sreće i postati Miss Universe Hrvatske 2014 saznat ćemo 11. travnja kada se Opatiji održava izbor.

Svečano je u utorak navečer bilo u centru Zagreba gdje je u GD Histrion premijerno prikazan film "Croatia Toronto – jedna velika hrvatska priča". Na premijeri filma u čijem je stvaranju i promociji sudjelovao GNK Dinamo bila je i delegacija Modrih.

Emotivno, poučno i zanimljivo bilo je gledati film poznatog hrvatskog redatelja Jakova Sedlara o jednom od najuspješnijih klubova u Kanadskoj nogometnoj ligi koji ima "hrvatski predznak". Osim imena, grba kluba i crveno-plavo-bijelih dresova u povijesti kluba su upravo Hrvati bili ti koji su ostavili najveći utisak. Naravno, značajno mjesto u povijesti Croatije Toronto ima gostovanje Dinama 1971. godine.

S dolaskom proljeća, započeo je i procvat zagrebačke urbane scene koja je 18. ožujka ponovno zaživjela jubilarnom 100. po redu Akustikom. Reebok Classic i glazbeni program Akustika tom su prilikom u prvoj i jedinoj zagrebačkoj glazbenoj knjižari Rockmark ugostili skupinu Pink Studio koja je na sjajnom koncertu izvela i svoj najveći hit „Jutro poslije“. Cilj glazbenog programa akustičnih nastupa je promovirati rad i stvaralaštvo mladih hrvatskih glazbenika, a Reebok Classic kroz ovu suradnju nastavlja biti fokusiran na povezivanje i pokretanje strastvenih istomišljenika koji prigrljuju originalnost. Najpoznatiji globalni fitness brand i Akustika tijekom narednih godinu dana donose nevjerojatnu koncertnu sezonu u okviru koje će se svaki utorak predstavljati mladi, urbani hrvatski izvođači različitih žanrova. Ova suradnja daje jedinstvenu priliku mladim talentima da još jednom dokažu snagu kolektivne energije i mladenačkog urbanog duha, koje Reebok Classic i Akustika svojim djelovanjem promiču kao temeljne vrijednosti.

Na jutarnjoj kavi u Francku predstavljena nova mljevena kava za domaćinstvo – Franck 100% Arabica. O samo ideji lansiranja kave premium kvalitete po pristupačnoj cijeni, posebnostima Franckove 100% Arabice kao i vrlo zahtjevnom procesu razvoja i proizvodnje govorili su Vesna Mihatov, master cupper, koja potpisuje recepturu 100% Arabice i Ivica Srakočić, marketing menadžer za kategoriju kave i kavovina.

Riječ je o prvoj u nizu Franckovih priča o kavi – uz kavu. Tom su prilikom prisutnima predstavljene i malo poznate činjenice i zanimljivosti o kavi. Kao vodeći proizvođač na hrvatskom tržištu, Franck na ovaj način želi dati svoj doprinos snažnijem razvoju kulture ispijanja kave, ritualima pripreme i istinskog uživanja u kavi.

Kraš je zajedno s građanima Zagreba, Osijeka i Rijeke proslavio Međunarodni dan sreće. Dobitne srećke svim su sretnicima donijele besplatnu Dorina Mousse čokoladu s okusom naranče.

Međunarodnom danu sreće cilj je osvijestiti ljude kako je sreća jedna od osnovnih ljudskih ciljeva i potreba, a izvrsno naglašava i novu Dorininu komunikaciju u kojoj nas svaka čokoladna kockica „sreće“ podsjeća na sretne trenutke u danu kojih često nismo ni svjesni.

Za one koji vole plesati, Kraš je pripremio iznenađenje pa će tako svi moći sudjelovati u nagradnoj igri preko Facebooka i osvojiti 15 CD-a Pharella Williamsa na kojem se nalazi i hit „Happy“ koji je pokorio cijeli svijet.

„Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to you, dear Cosmo, happy birthday to you“ pjevala je sinoć Maja Šuput, dok je Cosmopolitan tim rezao šarenu tortu povodom 16. rođendana hrvatskog izdanja ovog magazina. Cosmo rođendan u gradu otvorili su ELFS-i revijom.  Nova ELFS 'kraljica', Maja Šuput, pobrinula se da njezin pjevački show na modnoj pisti dâ poseban touch ovoj slavljeničkoj večeri!

'Ove sezone smo pripremili izrazito grafičku kolekciju od nekoliko tematski različitih priča koje se provlače svim materijalima u kolekciji' pojasnio je Aleksandar Šekuljica iz ELFS-a te otkrio kako ove godine neće sudjelovati ni na jednom hrvatskom tjednu mode kao dizajneri nego kao posjetitelji.

Sretnici koji su se zatekli u Galeriji Kranjčar dobili su slatki uvid u eno-gastro blagodati nadolazećeg 2. Hrvatskog festivala hrane i vina. Na druženju nazvanom „CHOCO&WINE BAR – Crno bijeli svijet“ prezentirana je crno-bijela simfonija najfinijih slastica i jednako tako kvalitetnih vrhunskih domaćih vina.

Imali smo tako priliku kušati Ledenu kraljicu, kolač s bijelom čokoladom, medom, vanilijom i karamelom u idealnom skladu s graševinom kasne berbe Gerstmajer, Nevistu, kolač s bijelom čokoladom i lješnjacima koji se odlično slagao s tramincem Misna vina te prelijepu PraMaLinu, pralinu s bijelom čokoladom i malinama koju su organizatorice sljubile s pjenušcem. Sacher Melange se pak lijepo sljubio s Molom, hvarskom kupažom plavca malog i cabernet sauvignona. Vrhunac ove gozbe bio je Forêt Noire, kolač s crnom čokoladom i višnjama skladno kombiniran s tamnim i zavodljivim Šemberovim pinot noirom.

Bibliobar postao je ne samo mjesto gdje su građani imali priliku zapisati svoje stihove, plaćati kavu poezijom, već i mjesto gdje su vrijednosti poezije predstavile mnoge poznate osobe iz javnog i društvenog života Hrvatske, dajući tako veliku podršku Poetry projektu. Tako su podršku projektu dali poznati riječki umjetnik Damir Urban, glumac Robert Kurbaša, svoje lijepe stihove je čitala glumica Nera Stipičević dok su cijelo događanje dodatno obogatile prekrasnim stihovima cure iz Meritasa svojim nastupom i pjesmama.

Pod voditeljskom palicom Antonije Blaće koja je također na komadiću papira zapisala nekoliko stihova građani su na trenutak zaboravili svakodnevne brige, uživali u omiljenom jutarnjem napitku i baš kao nekada zapisivali svoje davno zaboravljene misli. Poetry projekt je pokazao vrijednost poezije, a Julius Meinl kao brand još jednom podsjetio na povezanost s Bečkom kulturom, s umjetničkim izražajem s ciljem promocije umjetnosti kao neiscrpne snage stvaranja novih životnih vrijednosti.

Halid Bešlić je pred punom zagrebačkom Arenom još jednom dokazao da njegova popularnost ne poznaje granice. Više od 15 000 ljudi na nogama je u glas pjevalo s kraljem sevdaha na koncertu koji je trajao puna tri sata. Iako je Arena Zagreb mnogim popularnim glazenicima 'prevelik zalogaj' Halidu je pošlo za rukom napuniti je i po nevjerojatni četvrti put!

 
Douglas i Iris parfumerije su proslavile 50. rođendan u Douglas parfumeriji u Arena centru u Zagrebu uz Kolo sreće sa nagradama za sve prisutne, tortom, šampanjcem i kolačima. Tom prilikom uručena je nagrada Opel Corsa sretnoj dobitnici Aleksandri Lalić iz Zagreba. Nagradu je uručio poznati kazališni i filmski glumac Nikša Butijer, a program je vodila Ivana Škegro.
 

Jučer je Mala dvorana Doma sportova bila prepuna djece koja su se družila s našom najtrofejnijom skijašicom Janicom Kostelić. Važnost bavljenja sportom i promoviranje vrijednosti olimpizma prepoznala je i tvrtka P&G koja je sklopu svoje kampanje „Hvala ti mama“ skrenula pozornost upravo na važnost bavljenja sportom od najranije dobi. Naime, P&G je već drugi puta, u suradnji s HOO-om prikupio sredstva, konkretno 340.720,00 kn, koje  će se iskoristiti zapotporu budućim olimpijcima kako bi se sa što manje briga posvetili postizanju sportskih uspjeha i oživljavanju vrijednosti olimpizma. Uz aktivno sudjelovanje u raznim sportskim disciplinama, djeca raznih dobnih uzrasta, osim edukacije o raznim sportovima, iskoristili su priliku za druženje s Janicom i iz prve ruke saznali sve o njenoj uspješnoj karijeri. Na kraju zajedničkog druženja poznati fotograf Šime Strikoman je, uz pomoć djece, kreirao zanimljivu milenijsku fotografiju u obliku olimpijskih krugova.  

„Mi u P&G-u smo veliki ljubitelji sporta i smatramo da je on ključan za izgradnju zdravog duha i radnih navika potrebnih za kvalitetniji život. Iznimno smo ponosni na projekt „Hvala ti mama“ i suradnju s HOO-om. Ove godine smo postigli jako dobre rezultate i sretni smo što smo omogućili mladim sportašima da se mogu još kvalitetnije posvetiti svojim sportskim karijerama. Vidjeti najmlađe kako se vesele sportu, bio je najljepši kraj kampanje kojeg smo mogli zamisliti. Zahvaljujem i našim brand-ambasadoricama, Janici i Marici Kostelić koje svojim primjerom najbolje ocrtavaju vrijednost cijelog projekta“, izjavila je Antonija Svirčić, marketing managerica u P&G-u. 

Kada se na jednom mjestu nađu Miroslav Škoro i Vedran Mlikota, znamo da smijeh i odlično raspoloženje neće izostati. Nakon predstave „Čudo u Poskokovoj Dragi“ u kojoj glumi Vedran Mlikota, kolege su se okupili u ugodnom ambijentu prijatelja Ivana Šućura, vlasnika Kavane i restorana Muzej. S obzirom na to da se Mlikota i Škoro u restoranu više i ne osjećaju kao gosti, odlučili su usavršiti svoje kulinarsko umijeće i pripremljenom večerom oduševilicijelo osoblje restorana. 

U kinu Studentskog centra održana je četvrta po redu humanitarna revija Fashion Aid, u organizaciji Rotaract kluba Zagreb Centar. Svjesni kako mnogi mladi studenti dizajna nemaju priliku prezentirati sebe i svoj rad široj publici, Rotaract klub Zagreb Centar odlučio je mladim kreativcima osigurati lakši ulazak u profesionalne vode. Upravo je to bio jedan od osnovnih ciljeva revije – pomoći mladim dizajnerima da se predstave široj publici, a ove su godine u projekt bili uključenisljedeći dizajneri: IDOJKE, IDOLLS, Dru Couture te Izabela Kečan. Osim odjeće, kuju su posjetitelji mogli kupiti odmah nakon revije, na prodaju je bio i nakit: EMbrace, Jewelie, M Nakit, Primavera

Hobiti su se vratili u Zagreb, a prvi put posjetili su i Osijek. U knjižari Algoritam u Avenue Mall-u Zagreb i u Avenue Mall-u Osijek održan je Dan čitanja Tolkiena.

Tolkien nam je u svojim djelima približio vječnu borbu između dobra i zla. Iako je ta borba surova, teška i do samog kraja nepredvidljiva, nikad nas ne ostavlja bez nade i vjere da će dobro na kraju pobijediti zlo i upravo zato je centralna tema okupljanja bila nada u Tolkienovim djelima Svi ljubitelji i ljubiteljice Tolkiena imali su priliku zaviriti u stranice Gospodara prstenova, Hobita, Silmarilliona, odnosno najdražeg Tolkienovog djela i podijeliti s posjetiteljima omiljeno poglavlje.

Nasi prijatelji iz Almarenske družine, veliki obožavatelji i poznavatelji Tolkiena, na jedan dan postali su glavni junaci iz Tolkienovih priča. Kostimirani u Gandalfa, Saurona i vilenjake približili su nam uz pomoć vrsnog prevoditelja Vladimira Cvetkovica Severa, svijet Tolkiena koji nas i dalje nastavlja nadahnjivati za nove pustolovine.

 

Nakon što je proljeće i kalendarski stiglo, Point Shopping Center na Vrbanima organizirao je modnu reviju na kojoj su modni brendovi Carter's, Benetton, Next i Lindex predstavili svoje kolekcije koje su dodatno probudile optimizam i proljetni duh.

Navedene kolekcije predstavile su mankekenke Ivana Ergić, Rahela Barić, Lana Kuduz, Jana Opačić i Iva Kastrapeli pod vodstvom Suzy Josipović. Cijeli program revije vodila je poznata  voditeljica Ana Miščević