Ovako bi zapravo trebali glasiti slogani na reklamama

| Art |

Kada govorimo o brendiranju ono ponajviše ovisi o dobrom imidžu tvrtke i uspješnom feedbacku kojeg odašilju potrošači. Međutim, čak i najveće tvrtke i pripadajući im brendovi  imaju neke osobine koje nikako ne poboljšavaju samu vrijednost brenda. Zato je Clif Dickens, inače grafički dizajner iz Nashvillea, osmislio niz iskrenih slogana najvećih svjetskih korporacija.

Clif je zamijenio originalne slogane sa svojim veoma jedinstvenim načinom ismijavanja globalnih brendova poput Wikipedije, Lega i Ikee. Brilijantnost njegovog djela leži upravo u njegovoj jednostavnosti – napisao je „iskrene“ slogane koje ljudi već znaju o tim brendovima odmah do logotipa i tako ih učinio vrjednijima. Ipak, ti brendovi ostaju i ostat će i dalje na vrhu, a mi (nadamo se i vi) ćemo se dobro nasmijati. Win-win situacija za sve!

Naš pobjednik je Lego! Svi smo barem jednom u životu osjetili tu bol koju tako sitna kockica može pouzročiti...