Lady Gaga i Tony Bennett napravili pjesmu za blagdansku kampanju H&M-a

| Music |

H&M Holiday 2014.

 

Ove godine H&M slavi praznike spektakularnom kampanjom i posebnom blagdanskom kolekcijom

Tony Bennett i Lady Gaga zvijezde su kampanje za koju će pjevati pjesmu - "It Don’t Mean A Thing (If It Ain’t Got That Swing)" - s njihovog zajedničkog albuma Cheek To Cheek. Proširenu verziju reklame imat ćemo priliku premijeru pogledati 25. studenoga na službenoj stranici H&M-a.

It Don't Mean A Thing (If It Ain't Got That Swing)

"Raspoloženje odražava blagdansko slavlje prožeto jakim osjećajem za modu i dozom humora u pozadini. Ozračje je intrigantno, znatiželjno, veselo, odvažno i ispunjeno divljenjem“, kaže Johan Renck, redatelj reklame.

H&M Holiday 2014.
H&M Holiday 2014.

Kampanja je izazovna i zabavna avantura u kojoj obitelj H&M-ovih supermodela i superzvijezda slave duh davanja i zajedništva Božića. Blještavo raspoloženje ispunjeno "glamurom bez napora" očituje se elegantnim crvenim haljinama i suknjama sa svjetlucavim topovima. Pletiva su napravljena u duhu blagdana, baš poput lijepog velikog pulovera koji nosi Lady Gaga u tiskanoj reklami!

Za muškarce tu su karirani uzorci idealni za blagdansko raspoloženje - primjerice sako s kariranim uzorkom koji izgleda odlično u kombinaciji sa zabavnim božićnim puloverima. Djeca se također pridružuju božićnoj zabavi s velikom ponudom sezonskih printeva i ukrasa!

H&M Holiday 2014.
H&M Holiday 2014.

„Volim osjećaj blagdana u H&M-u ove sezone,“ kaže Ann-Sofie Johansson, glavna dizajnerica u H&M-u. „Ženske haljine svjetlucaju ili dodaju dašak novoga tradicionalnoj crvenoj boji, muškarci izgledaju praznično u kariranim uzorcima, a djeca u različitim zabavnim printovima.“

Tijekom blagdanskog razdoblja H&M prikuplja sredstva za CARE, humanitarnu organizaciju koji radi sa siromašnim ženama i djevojkama u borbi protiv globalnog siromaštva. H&M će prodavati poseban komplet poklon naljepnica u svakoj od prodavaonica. Za svaki prodani komplet zaklada Conscious Foundation donirat će dvostruki iznos prodajne cijene organizaciji CARE. Uistinu, sviđa nam se Božić u H&M-u!