Kako je Calvin Klein izgradio kult minimalizma

| Art |

Teško je za povjerovati, ali iduće godine Calvin Klein će proslaviti 50. godišnjicu. U zadnjih 50 godina, ovaj je brend postao simbol američke mode koji je u nas usadio ljubav za minimalizam pa čak i asketizam te poveo više od jedne revolucije s ponekad skandaloznim reklamnim kampanjama.

Kako je Calvin Klein promijenio lice mode i kultivirao buntovnu seksualnost bez pretjerivanja, možete saznati u prvoj knjizi o povijesti Calvin Kleina koju je ovaj mjesec objavio Rizzoli.

Knjiga Calvin Klein koju je napisao sam Calvin Klein stvorena je od 50 000 slika i fragmenata iz 150 video uradaka, a podijeljena je u tri dijela. Prvi dio ''The Rebellious'' prikuplja kontroverzne reklamne kampanje, gurajući granice cenzure. Ovdje pronalazimo mladu Brooke Shields i golu Kate Moss, kao i senzualne snimke muškaraca u kampanjama za donje rublje.

Drugo poglavlje, Minimal,  savršeno je utjelovljenje bezvremenskog minimalizma i elegancije. I konačno, u trećem dijelu ''Stories'', od Calvina Kleina saznajemo o njegovoj mladosti i postanku, o snimanju tih skandaloznih kampanja, prijateljstvu sa supermodelima iz 1990-ih i tajni nevjerojatnog uspjeha.

Sve to, uz fotografije Richarda Avedona, Irvinga Penna, Brucea Webera i Patricka Demarcheliera s Christy Turlington, Kate Mossom, Natalijom Vodianovom i drugim modelima u glavnoj ulozi, možete kupiti na Amazonu i u specijaliziranim knjižarama.