Kofein prije teretane?

Konzumacija kave za mnoge je neophodan dnevni ritual. No hoće li vam kava pomoći u efikasnosti pri vježbanju? Ovaj pravi antioksidans krije tajnu koja će vam pomoći pri gubitku kilograma i postizanju željenih rezultata.

Mnoge znanstvene studije pokazale su kako umjerna konzumacija kave može poboljšati našu učinkovitost u obavljanju zadataka koji zahtijevaju pozornost. Isto tako, konzumacija kave u odgovarajućoj mjeri može kontrolirati pretjeranu proizvodnju slobodnih radikala, koji između ostalog čine našu kožu umornijom. Kava nas čini aktivnijima i manje umornima, a sve to skupa znači i efikasnijima u teretani.

Kava, odnosno unos kofeina poboljšava performanse u vježbama izdržljivosti, uključujući i timske sportove. Međutim, njezin učinak u sportovima i vježbama visokog intenziteta je kratkog trajanja te se još uvijek proučava.

Učinak kofeina u našem tijelu započinje nakon 25 do 30 minuta od konzumacije. Prije teretane najbolje ju je konzumirati 'čistu', odnosno bez dodatka šećera. Ako ipak volite slađu kavu, zasladite je stevijom kao alternativom šećeru. Ako je pak pijete s mlijekom, izaberite ono manje masno ili još bolje ono bademovo ili rižino. Na taj način ćete izbjegnuti dodavanje tzv. 'praznih kalorija', odnosno onih koje ne sadrže nikakve hranjive tvari. 


Slični članci: