Coca-Cola se uključuje u kampanju protiv debljine

Coca-Cola, jedna od najmoćnijih kompanija za proizvodnju bezalkoholnih pića, prvi put u svojoj povijesti uključila se u rješavanje rastućeg problema u cijelom svijetu - pretilosti. Kompanija je priopćila da će uskoro početi emitirati dvominutni spot na CNN-u, Fox Newsu i MSNBC-u, u nadi da će njihov glas intenzivirati debate o pretilosti i utjecati na javno zdravstvo.

U spotu će biti istaknuto da je Coca-Cola tijekom godina proizvela više niskokaloričnih pića te da je debljanje rezultat konzumiranja previše kalorija koje ne moraju nužno dolaziti iz bezalkoholnih napitaka. Glasnogovornica Coca-Cole Diana Garza izjavila je da je kompanija osjetila potrebu da se uključi u rješavanje gorućeg problema pretilosti.

U spotu će biti predloženi načini koji mogu pomoći da se brzo sagori 140 kalorija, koliko se unese konzumiranjem jedne limenke Coca-Cole, kao što su ples, smijanje, šetanje psa i slično. Osim toga, kampanja bi trebala razbiti predrasude da u jednoj limenci Coca-Cole ima i do 900 kalorija. Jeste li i vi ljubitelji ovog pića i jeste li svjesni koliko kalorija dnevno unosite konzumiranjem Coca-Cole?

Coca-Cola kampanaj protiv pretilosti

Slični članci: