Vrijeme je za Dreft Fashion Week Zagreb

Nova kampanja Dreft Fashion Weeka Zagreb

Iako je konačno došlo dugo očekivano proljeće, a s njim i lijepo vrijeme, Dreft Fashion Week Zagreb i ove vas sezone vodi u jesensko zimsko razdoblje, u čudesnu modnu šumu.

U bajkovitom svijetu još jednog Dreft Fashion Weeka Zagreb jesen/zima 2013./14. snimljena je sofisticirana kampanja pod kreativnom palicom direktorice DFWZ-a, Sarah Josipović, a pred objektivom  vrhunskog modnog fotografa Gorana Matijašca. „Snimanje ove kampanje stvarno je bio pravi gušt. Osim stručnog tima zbog kojeg je inače zahtijevan projekt postao zabavan, u izvedbi su mi puno pomogle čarobnice iz Iron&je koje su fotke dovele na željenu razinu. Izuzetno sam zadovoljan fotografijama, cilj im je da privuku pažnju što sigurno i hoće. Zabave na snimanju nije nedostajalo, pogotovo kad se radilo o postavljanju scene J.“  

Za zaštitno lice odabrana je prekrasna Lidija Lešić, manekenka s talijanskom adresom. Nakon brojnih revija na milanskom Tjednu mode i kampanje za veliku talijansku kozmetičku kuću, Lidija se vratila u Zagreb kako bi s timom Dreft Fashion Weeka Zagreb snimila kampanju.  

Direktorica Sarah Josipović objasnila je što čini najnoviju kampanju posebnom: „Odličan tim, prekrasna Lidija i modeli Marice Pažanin jedan su od glavnih razloga zašto ova kampanja odiše nekom novom energijom. Snimanje je kao što je to uvijek slučaj s DFWZ-om prošao u zabavnom i ugodnom tonu i mislim da se to najbolje vidi na fotografijama. Mogu reći da smo spremni za novu sezonu, u kojoj kao i uvijek, donosimo brojne novosti i zanimljivosti kojima se i sami radujemo pa posjetitelji mogu očekivati nikad bolje izdanje Dreft Fashion Weeka Zagreb.“

Nova kampanja Dreft Fashion Weeka Zagreb
DFWZ kampanja A/W 2013./14.

Modne kreacije iz ateliera su pobjednice prošlosezonskog Dreft Next Generation natječaja mlade dizajnerice s TTF-a Marice Pažanin, a za frizuru je zaslužna nenadmašna Rene Inglese ispred Instituta za njegu kose Rene. S obzirom na aktualno proljetno vrijeme Rene se odlučila za popularnu opuštenu pletenicu. „Pletenice su već neko vrijeme hit u modnim, ali i street style krugovima. Iako je ideja kampanje mistična i orijentirana ka zimskim vremenima, raščupana pletenica bila je savršeni kontrast i dodatak neobuzdanim granama.“ Šminku potpisuju kreativna Ivana Bugarija ikoordinatorica make up tima Profokus Kristina Atletić za Učilište Profokus, koji i ove godine šminka na DFWZ uz novi Avonov make up„Za ovu kampanju izabrali smo prenaglašeni tamni make up. Koncentrirali smo se prvenstveno na područje očiju gdje smo napravili izduženi smokey eyes te smo ispunili i naglasili obrve. Umjesto klasičnog rumenila izabrali smo konturu kojom smo naglasili jagodice, dok smo usta ostavili neutralna“ detaljnije je objasnila Kristina.

Nova kampanja Dreft Fashion Weeka Zagreb
DFWZ kampanja A/W 2013./14.

Nadolazeći Dreft Fashion Week Zagreb i ove se sezone održava na dobro znanoj adresi, u Hypo centru od 9. - 11. svibnja. Zagreb će tijekom tri savršena modna dana, uz standardno vrhunsku produkciju i scenografiju, na pisti Dreft Fashion Weeka ugostiti mnoga kreativna imena domaće modne scene te goste iz svjetskih modnih centara Londona, Pariza i Brusellsa.  Toni Rico, Ivana Popović, Mladen Grubić, Ana Kujundžić, Milena Rogulj, Kristina Burja, Natalija Smogor, Zjena Glamočanin i Ivančica Hrustić domaća su dizajnerska imena koja već sezonama svojom kreativnošću oduševljavaju modnu publiku i kritiku. Uz ova snažna dizajnerska imena, na pisti Dreft Fashion Weeka Zagreb pojaviti će se i mlade nade hrvatskog dizajna, Marica Pažanin, prošlogodišnja pobjednica natječaja za mlade dizajnere pod pokroviteljstvom Drefta te nekadašnja pobjednica Pret-a-design natječaja, Maja Hrastinski.


Slični članci: