10 najvrjednijih brendova modne industrije

Sedmu godinu zaredom, Forbes je objavio popis 100 najvrjednijih robnih marki na svijetu.

Kako bi došli do valjanih rezultata, analizira se dobit brenda tijekom posljednje tri godine, kao i postotak profita temeljen na ulozi koju svaki od brendova igra u industriji. U ukupnom poretku, deset vodećih brendova se nalaze u grupi tehnološke industrije pri čemu su Apple, Google, Microsoft i Facebook vodeći (u tom redoslijedu).

Kada je riječ o modi, najvrjedniji brend je Nike koji se nalazi na 16. mjestu ukupne ljestvice, a slijede ga Louis Vuitton i H&M. Španjolski gigant Zara, koja pripada tekstilnoj grupaciji Inditex, nalazi se na šestom mjestu modnih brendova, a u općem poretku je na 51. mjestu.

10 najvrjednijih brendova modne industrije s ekonomskom vrijednosti:

  1. Nike (# 16) - 29,6 milijardi dolara (26 milijardi eura)
  2. Louis Vuitton (# 20) - 28,8 milijardi dolara (25 milijardi eura)
  3. H&M (# 36) - 14.2 milijardi dolara (12 milijardi eura)
  4. Hermès (# 44) - 13 milijardi dolara (milijardi eura)
  5. Gucci (# 47) - 12,7 milijardi dolara (11 milijardi eura)
  6. Zara (# 51) - 11,3 milijardi dolara (10 milijardi eura)
  7. Cartier (# 61) - 9.3 milijardi (8 milijardi eura)
  8. Rolex (# 69) - 8,7 milijardi dolara (7 milijardi eura)
  9. Adidas (# 75) - 7,9 milijardi dolara (7 milijardi eura)
  10. Chanel (# 87) - 7,3 milijardi dolara (6 milijardi eura)

Slični članci: