10 najvrjednijih brendova modne industrije

| Tech |

Sedmu godinu zaredom, Forbes je objavio popis 100 najvrjednijih robnih marki na svijetu.

Kako bi došli do valjanih rezultata, analizira se dobit brenda tijekom posljednje tri godine, kao i postotak profita temeljen na ulozi koju svaki od brendova igra u industriji. U ukupnom poretku, deset vodećih brendova se nalaze u grupi tehnološke industrije pri čemu su Apple, Google, Microsoft i Facebook vodeći (u tom redoslijedu).

Kada je riječ o modi, najvrjedniji brend je Nike koji se nalazi na 16. mjestu ukupne ljestvice, a slijede ga Louis Vuitton i H&M. Španjolski gigant Zara, koja pripada tekstilnoj grupaciji Inditex, nalazi se na šestom mjestu modnih brendova, a u općem poretku je na 51. mjestu.

10 najvrjednijih brendova modne industrije s ekonomskom vrijednosti:

  1. Nike (# 16) - 29,6 milijardi dolara (26 milijardi eura)
  2. Louis Vuitton (# 20) - 28,8 milijardi dolara (25 milijardi eura)
  3. H&M (# 36) - 14.2 milijardi dolara (12 milijardi eura)
  4. Hermès (# 44) - 13 milijardi dolara (milijardi eura)
  5. Gucci (# 47) - 12,7 milijardi dolara (11 milijardi eura)
  6. Zara (# 51) - 11,3 milijardi dolara (10 milijardi eura)
  7. Cartier (# 61) - 9.3 milijardi (8 milijardi eura)
  8. Rolex (# 69) - 8,7 milijardi dolara (7 milijardi eura)
  9. Adidas (# 75) - 7,9 milijardi dolara (7 milijardi eura)
  10. Chanel (# 87) - 7,3 milijardi dolara (6 milijardi eura)