Vrhusnki restoran Rougemarin vlasnika Chefa Marina Medaka otvorio je svoju prvu trgovinu specijaliziranu za kućno kuhanje – Rougemarin Doma – u prostoru Rougemarin City restorana u Petrinjskoj 2.
Ponuda trgovine temelji se umacima, namazima, marinadama, temeljcima, konfekcioniranom mesu, kruhu, svježim namirnicama i svemu ostalom što je potrebno za lakše kuhanje kod kuće, a što u profesionalnim kuhinjama nazivamo MISE EN PLACE (polupripremljena sirovina spremna za termičku obradu). Tu su naravno i Artisan by Rougemarin čokolade te razne grickalice i slastice. U svojoj ponudi imaju i selekciju domaćih vina, craft piva, rakija, ginova i sličnog.
Kod razvoja koncepta, ali i samog loga Rougemarin Doma trgovine, Marin je crpio inspiraciju iz japanske kulture i ceremonije ispijanja čaja. Čitava filozofija „ichi-go ichi-e“ – „samo jedan put – samo ovaj put“ proteže se kroz sve aspekte trgovine i asortimana.
Kod samog kreiranja asortimana zadali su si nekoliko postulata:
- Mali s malima – Rougemarin Doma je potpuno nov i malen igrač na tržištu maloprodaje te žele pružiti priliku svim malim igračima koji imaju kvalitetne proizvode - od vinara, craft pivara (Međimurski Lepi Dečki, Primarius..), uljara do OPG-ovaca.
U prodaji imaju i sokove Marija Mihelja, macaronse Petre Jelenić, koktele Marina Nekića, pivo Mate Jankovića, kavu Nika Orošija i prvu hrvatsku craft colu – Monadu.
- Cut the middle man – žele direktno dogovarati uvjete s proizvođačima jer tako mogu osigurati najkvalitetniju sirovinu i/ili proizvod za kupce po najpovoljnijoj mogućoj cijeni,
- Organsko – rade sve sa svježim lokalnim i sezonskim namirnicama, bez aditiva i kemije,
- Made from scratch – sve se radi u njihovoj kuhinji - od odabira sirovine preko obrade i dodavanja začina/mirodija do pakiranja,
- Bez šećera/bez glutena – rade na razvoju proizvoda bez šećera i glutena,
- ZERO WASTE – kod proizvodnje i kuhanja svaka se sirovina iskorištava u potpunosti. Nema otpada,
- Proizvodi koji se ne mogu kupiti nigdje drugdje – ukratko, žele kupcima ponuditi jedinstven doživljaj kupovine proizvoda koje ne mogu kupiti u velikim trgovačkim lancima, kao što su na primjer ukiseljena jaja u salamuri od cikle…
- Novo normalno – žele olakšati kupcima prilagodbu na novo normalno i postati mjesto na kojem mogu kupiti sve već gotovo i pripremljeno za male zabave i obiteljska okupljanja – od plata i mini burgera do deserata te savršeno rashlađenog vina i piva. Kupci mogu odabrati i marinirane ili odležane odreske koje će im ispeći na grillu i zapakirati za doma po istoj cijeni kao da su ih kupili sirove.
Rougemarin Doma osim trgovine ima i restoranski dio ponude. Uz rouge klasike kao što su wokovi, burger i pizza na jelovniku nalaze se i rižota, salate i meso, ali i razna dnevno svježa jela pripremljena od namirnica iz Doma asortimana.
Jela će se moći pojesti unutar prostora ili na terasi ukoliko će vremenske prilike dopuštati, ali i uzeti za van (grab&go).
Ubrzano rade i na razvoju novog web shopa na kojem će biti dostupna čitava ponuda Rougemarin Doma trgovine, ali i restorana te organiziranju vlastite dostavne službe.
"Za vrijeme proljetne karantene i potpunog zatvaranja svih restorana, počeli smo razgovarati o budućnosti cijele branše i navike odlaska u restorane općenito. Potres koji je praktički zatvorio centar Zagreba dodatno nas je potakao da ubrzano razmišljamo o nekom novom modelu za cijelu scenu restoranskog doživljaja, a pogotovo za prostor bivšeg Rougemarina u Petrinjskoj. Zajedničkim snagama, uglavnom putem virtualnih alata, timovi Rougemarina i Brigade stvorili su ovaj jedinstveni koncept kao odgovor na surovu realnost koja nas okružuje i koja će na ovaj ili onaj način biti s nama još dugo vremena." - rekao je Marin Medak te dodao: "Rougemarin Doma je prvi hibridni dućan sa hranom i brzi restoran u pod jednim krovom. Zajednički nazivnik ovog prodajnog koncepta je kvaliteta namirnica u različitim fazama obrade i pripreme obroka. Od potpuno sirovih namirnica poput voća i povrća, preko pripremljenih sirovih namirnica poput mariniranih i začinjenih odrezaka, ukiseljenog povrća, svježe pripremljenog maslaca pa do ograničene količine dnevno spravljenih obroka. Rougemarin Doma je stoga prvenstveno trgovina koja prodaje doživljaj hrane, drugačiji od onog na što smo dosad navikli, ali spreman na novo normalna vremena koja su ispred nas. Uz minimalne građevinske zahvate, dosadašnji restoran je pretvoren u klasičnu, pomalo zaboravljenu, kvartovsku trgovinu. Na jednostavnim drvenim policama izlažu se domaći proizvodi bez klasičnih etiketa, odmah do njih je zelena tržnica s voćem i povrćem, a u dnu trgovine su frižideri sa svježim mesnim i mliječnim proizvodima, desertima, polugotovim jelima, vinom i pivom. Prostor koji spaja ova dva osnovna elementa trgovine je zona izrade samih proizvoda, poput antiknog, ali potpuno funkcionalnog stroja za izradu maslaca, svježih napitaka, sendviča i slično. Unutar prodajnog prostora smještena je i zona za brzu konzumaciju dnevno spravljenih jela u otvorenoj kuhinji uz koje se kupci mogu poslužiti pićima iz obližnjih frižidera. Doživljaj kupovine ovdje postaje doživljaj otkrivanja novih okusa, načina pripreme hrane, iskustava i inspiracije koju se može ponijeti kući, uz neke od ponuđenih proizvoda, te u sigurnosti svog doma spraviti vrhunsku gurmansku večeru. U vremenima kada je odlazak u restorane postao iznimka, ne želimo izgubiti taj osjećaj koji serviranje dostavljene mlake hrane u plastičnim posudama teško može dočarati. Inovativnim prodajnim konceptom Rougemarin Doma otvara se platforma za nova znanja, vještine, iskustva, kupovinu proizvoda kojima uz mali angažman i osnovne kulinarske vještine i kod sebe doma možemo stvoriti restoranski ambijent."