Hrvatski brend predstavio novu, ekološku ambalažu u kojoj se kriju sastojci za svima omiljeni gin tonic.
Iako smo se već pomirili s činjenicom da će ova ljetna sezona biti nesvakidašnja, od nekih hedonističkih sitnica koje čine život ipak nećemo odustati.
Jedna od njih je i ona o brendu Botanica, koje je svoj renome već osigurao među poznavateljima kvalitetnih pića - pogotovo gina - te barmenima, što ne znači da se i oni koji samo žele uživati u čaši savršeno ohlađenog gin tonica ne mogu osjećati poput profesionalca, i na šanku u vlastitom domu, balkonu, terasi... Jednostavno, osvježavajuće piće, koje zaista simbolizira ljeto u čaši, svoj je idealan spoj pronašao u dehidriranom voću i aromatičnim začinima, proizvodima iz asortimana brenda Botanica, koji je 2016. nastao u Zagrebu.
Ivan Knežević i Mario Piteša začetnici su koncepta, koji su, ubrzo nakon rasta popularnosti gin tonica u Hrvatskoj, otkrili kako dobar koktel ne čine samo dva tekuća sastojka visoke kvalitete, već i dodatne arome koje se postižu dodavanjem nekoliko kriški sušenih naranča, limete ili limuna te cvjetova hibiskusa i perzijske ruže. A ovi prirodni sastojci, osim toga, pridonose i atraktivnosti pića. Čim su shvatili da su otkrili savršen recept nije bilo druge nego baciti se u proizvodnju dodataka u obliku obrađenog voća, povrća i začinskog bilja.
"Prvenstveno smo počeli tražiti začine za svoj posao i bar, nakon toga, kako smo primijetili da je publika u baru zainteresirana, a drugi ugostitelji su nam se počeli javljati, krenuli smo s laganim uvozom, potpuno neplanski. U to doba sve smo više i više otkrivali mogućnosti koje nam donose kvalitetni sastojci za miksologiju, a posebno gin tonic" kaže Piteša.
Uskoro su istu stvar prepoznali i profesionalci, ali i sve više amaterskih koktel majstora koji traže ukusne začine i dehidrate te se interesiraju slažu li se međusobno i pristaju li uz gin po njihovom izboru. Baš zbog toga se u posljednje vrijeme sve više pozornosti posvećuje i maloprodaji, ne samo barmenima, kao i online shopu, koji krije i edukativnu notu za one koji žele biti sami svoji majstori.
S povećanjem interesa, naravno, ide i povećanje obujma posla, što je Kneževića i Pitešu nagnalo da prošire svoju proizvodnju i obradu voća i začinskog bilja.
No, tu apetiti suosnivača brenda ne staju - ideja je napraviti veliki proizvodni pogon, a već se za iduću godinu priprema začinsko bilje, đumbir, čili i ostali dodaci koji će u potpunosti biti pod kontrolom brenda i 100 posto njihov proizvod.
S obzirom na visoke standarde i očekivanja koje su postavili u startu, jasno je da nekome prepustiti kvalitetno voće koje nabavljaju u Španjolskoj, Argentini, Maroku ili Italiji nije opcija, posebno zbog osjetljivosti dehidrata koji se, ako se pravilno ne procesuiraju, mogu pokvariti.
Mjesta za greške nema, pa je u tu svrhu osmišljena i sasvim nova ambalaža koja je eco-friendly, ali još zanimljivije od toga, napravljena tako da prilikom zatvaranja istiskuje zrak i tako čuva svježinu i kvalitetu ružičastih i žutih pupoljaka perzijske ruže, cvijeta hibiskusa, sušene naranče, limuna, limete, grejpa i cikle, zvjezdastog anisa, štapića cimeta, crvenog papra te kokosa, skrivenih unutar kartonskog valjka.