![](http://wall.hr/cdn/uploads/850x/2017/07/2489153b/17265433-1389899727739973-8747010101589573632-n.jpg)
Pivo dolazi u boci koja nalikuje na mramor, a prema web stranici tvrtke, pivo ima za cilj „prikazati žensku snagu i nježnost djevojke".
Također, iz kompanije navode da Aurosa želi redefinirati percepciju piva, navodeći kako su žene „zanemarene“ u industriji piva. Osnivačica i izvršna direktorica tvrtke Aurosa izjavila je kako „postoji seksistička zabluda da je pivo samo za muškarce“
„Aurosa je stvorena kako bi dokazala da žene mogu uspjeti bilo gdje bez prilagodbe i žrtvovanja svoje ženstvenosti“.
![](http://wall.hr/cdn/uploads/850x/2017/07/521b8b09/20180695-1893788900901014-2314159779590701056-n.jpg)
Nakon burnih reakcija i negativnih komentara, Martina Simirova, čiji je ovaj proizvod ideja na svom Facebook profilu objavila je: “Pivo, vino ili bilo koji alkohol nema spol. Međutim, u pivskoj industriji i dalje dominiraju muškarci“. Ovo nije neistina, ako uzmemo samo televizijske reklame, jasno je kako se najčešće obraćaju upravo muškarcima.
![](http://wall.hr/cdn/uploads/850x/2017/07/e1059d82/14733449-1846215105607712-173263980062572544-n.jpg)
Također, iz kompanije navode kako nisu imali nikakvu namjeru sudjelovati u seksizmu, feminizmu ili slično i kako im nije bila namjera diktirati što bi žene trebale piti. Kažu kako su jednostavno brend koji želi ponuditi pivo u elegantnoj i lijepoj boci.