Pivo dolazi u boci koja nalikuje na mramor, a prema web stranici tvrtke, pivo ima za cilj „prikazati žensku snagu i nježnost djevojke".
Također, iz kompanije navode da Aurosa želi redefinirati percepciju piva, navodeći kako su žene „zanemarene“ u industriji piva. Osnivačica i izvršna direktorica tvrtke Aurosa izjavila je kako „postoji seksistička zabluda da je pivo samo za muškarce“
„Aurosa je stvorena kako bi dokazala da žene mogu uspjeti bilo gdje bez prilagodbe i žrtvovanja svoje ženstvenosti“.
Nakon burnih reakcija i negativnih komentara, Martina Simirova, čiji je ovaj proizvod ideja na svom Facebook profilu objavila je: “Pivo, vino ili bilo koji alkohol nema spol. Međutim, u pivskoj industriji i dalje dominiraju muškarci“. Ovo nije neistina, ako uzmemo samo televizijske reklame, jasno je kako se najčešće obraćaju upravo muškarcima.
Također, iz kompanije navode kako nisu imali nikakvu namjeru sudjelovati u seksizmu, feminizmu ili slično i kako im nije bila namjera diktirati što bi žene trebale piti. Kažu kako su jednostavno brend koji želi ponuditi pivo u elegantnoj i lijepoj boci.