Optičke iluzije koje promoviraju važnost udomljavanja životinja

| Design |

Postoji mnogo potencijalnih vlasnika ljubimaca, ali neki od njh trebaju samo malo inspiracije za usvajanje. Fotograf Amol Jadhav i umjetnički direktor Pranav Bidhe stvorili su snažnu kampanju za World For Animal Care And Adoptions u Mumbaiju kako bi proširili svijest o svojim iskustvima s usvojavanjem i još važnije kako bi utjecali na druge ljude da udomljavaju nezbrinute životinje.

World For All

Korištenjem pametne tehnike osvjetljenja i kadriranja, kreativni duo stvorio je seriju portreta optičkih iluzija koje sadrže dvije slike u jednoj, ovisno na koju stvar se vaše oko fokusira. Umjetnici su postavili subjekte u njihovim portretima tako da praznine između njih stvaraju životinjske oblike. Sve je došlo na mjesto kada su tome nadodali veoma jako pozadinsko osvjetljenje, a na tamne subjekte postavili World For All tagline s natpisom " Uvijek ima mjesta za udomljavanje".

World For All

Ljudi diljem svijeta su čuli za njihovu poruku, a osim pozitivnih reakcija na kampanju, broj udomljavanja se povećao u odnosu na prošlu godinu. Ako ste zainteresirani, i vi možete pomoći ovoj organizaciji putem novčanih donacija, ali i raznim drugim organizacijama koje se brinu o napuštenim životinjama u Hrvatskoj tako da im donirate hranu i osnovne potrebštine, ili ako imate višak mjesta u svom domu za još jednog člana, možete u domiti životinju i tako joj možda i spasiti život.

World For All
World For All