Dvostruki dizajnerski uspjeh agencije Kuharić Matoš na međunarodnoj razini

| Design |

Bojan Matoš, Luka Kuharić, Pavao Kuharić

Prošla godina bila je i više nego uspješna za Agenciju za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš jer su čak dva njihova logotipa pronašla mjesto među finalistima posljednjeg izdanja natječaja Best Brand Awards. Riječ je o vizualnim identitetima za Cigale Collection, Island of Lošinj, te Boutique Hotel Alhambru & Villu Augustu.

Čak dva logotipa agencije za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš pronašla su mjesto među finalistima na posljednjem izdanju Best Brand Awardsa, prestižnog međunarodnog natječaja u kojem stručni žiri, sastavljen od ponajboljih svjetskih dizajnera ocjenjuje logotipove brendova, a glavni kriteriji su originalnost i kvaliteta izvedbe. Riječ je o prijedlogu vizualnog identiteta Cigale Collection, Island of Lošinj, te vizualnom identitetu Boutique Hotela Alhambra & Ville Auguste.

Alhambra

Vizualni identitet Cigale Collection, Island of Lošinj, objedinjuje luksuznu ponudu hotela u najljepšoj lošinjskoj uvali Čikat. Obuhvaća tri objekta: neponovljivi Hotel Bellevue, sofisticiranu Villu Hortensiju i Boutique Hotel Alhambra & Villa Augusta. Ideja za vizualno rješenje dolazi iz talijanske verzije naziva uvale Cigale, koja u prijevodu znači "cvrčak".

Drugi vizualni idntitet je onaj Boutique Hotela Alhambra & Ville Auguste, člana Small Luxury Hotels of the World grupacije, koji svojim otvaranjem zaokružuje luksuznu ponudu uvale Čikat. Riječ je o mjestu na kojem se duh aristokratskog vremena savršeno sjedinjuje s modernom udobnošću i vrhunskom uslugom.

Logotipi Agencije za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš

Kreativan trojac agencije Kuharić Matoš jedinstvenog je stava: "Posebno nam je drago zbog priznanja za vizualni identitet Boutique Hotela Alhambra & Ville Auguste jer nam je bio užitak surađivati sa stručnim timom Lošinj Hotels & Villas, hotelskog brenda lošinjske Jadranka Grupe koji su nam iskazali povjerenje i omogućili apsolutnu kreativnu slobodu u radu. Brojni suradnici na projektu, koji uključuje arhitektonski studio Arta projektiranje, Skira architectural lighting design…, omogućili su našem vizualnom identitetu da zaživi i postane sastavni dio doživljaja objekta."

Agenciju Kuharić Matoš su osnovali art direktori Luka Kuharić i Bojan Matoš u Zagrebu 2005. godine. Koncipirana je kao fleksibilna, multidisciplinarna kreativna agencija s težištem na vrhunskom dizajnu. Među njihovim referencama su, između ostalih, Mobius Advertising Award, Moscow International Advertising Festival, Magdalena Award, Festo, Godišnja nagrada Hrvatskog dizajnerskog društva, WOLDA (Worldwide Logo Design Award), a logotipovi su im uvršteni u Logo Lounge Vol. 7.

Alhambra recepcija