
U selu Canfranc u Pirinejima, na granici Francuske i Španjolske nalazi se divovska, za to vrijeme ekstravagantna i raskošna željeznička stanica koja iako je danas napuštena privlači turiste iz cijeloga svijeta.

Gradnja impozantnog kolodvora dugog 240 metara, ima preko 356 prozora, po jedan za svaki dan u godini i više od stotinu vrata, započela je 1923. godine, a danas izgleda kao prekrasna zgrada duhova. Osim što izgleda veličanstveno, ovaj kolodvor ima zanimljivu povijest.

Kolodvor je formalno otvoren 18. srpnja 1928. godine u nazočnosti kralja Alfonsa XIII. i predsjednika Francuske republike Gastona Doumerguea, ali ubrzo nakon toga pojavile su se prve nevolje zbog kojih je s vremenom zatvoren.

Jedna od presudnih bile su različite tračnice što je značilo da putnici trebaju presjedati, roba se treba prebacivati, a rezultat toga je dugotrajnija vožnja.
Nedugo nakon toga dogodio se veliki svjetski financijski slom 1929. godine, a postaja je najednom imala 50-ak putnika dnevno.

Zatim je general Franco zatvorio tunele kako njegovi protivnici ovim putevima ne bi mogli krijumčariti oružje. Tijekom drugog svjetskog rata, postaju su koristili vojnici saveznika i židovi kako bi pobjegli u Španjolsku.

Postaja je radila sve do 1970. godine kada je konačno zatvorena nakon što se vlak zabio u obližnji most, procijenjeno je kako je most preskup za obnovio i tako je zapečaćena sudbina ovog kolodvora.

A onda su ga oživjeli turisti koji su počeli lutati oko ruševne postaje, privučeni vremenskom kapsulom nedavne prošlosti.
U posljednje 4 godine više od 120 tisuća ljudi posjetilo je ovo mjesto, a lokalne vlasti u regiji Aragon odlučile su kolodvor obnovit i pretvoriti u luksusni hotel.

Troškovi obnove procjenjuje se na 350 milijun funti i projekt bi trebao biti dovršen do 2022. godine, gotovo 100 godina nakon što je otvoren.