Zbog krize u turističkom sektoru, Bali planira angažirati više od 4 tisuće influencera širom svijeta kako bi besplatno putovali i privukli turiste.
Bali usprkos porastu broja zaraženih koronavirusom, želi angažirati 4.400 influencera koji će osim besplatnog putovanja imati "obvezu" pisati online blogove o prelijepim mjestima koja su posjetili kako bi time privukli veliki broj posjetitelja.
"Koronavirus je nanio težak udarac ekonomiji Balija, društvenom i zdravstvenom sektoru, uključujući turizam", naveli su iz odjela za turizam dodajući da je oko 75.000 turističkih radnika ostalo bez posla.
Cilj kampanje je, kako su istaknuli, promocija "nove ere turizma" u kojoj posjetitelji moraju poštovati zdravstvene preporuke o nošenju maski, fizičkoj distanci i redovnom pranju ruku.
Influenceri će uživati u besplatnim putovanjima po Baliju od listopada do studenog i svoja iskustva objavljivati na društvenim mrežama u okviru kampanje "We love Bali".
Bali se krajem srpnja otvorio turistima iz ostalih dijelova Indonezije, a plan otvaranja za strance 11. rujna je propao zbog porasta broja slučajeva zaraze koronavirusom.