Ako radite u uredu, normalan protok radnog vremena počiva na konstantnom protoku e-mailova. Neovisno o tome piše li formalne e-mailove ili čavrljate s klijentima, ono što nas sve najviše čini nervoznima je iščekivanje odgovora na poslanu poruku. Pogotovo kada imate kratak vremenski rok za izvršenje posla i kada vam je odgovor potreban odmah...
Fast Company sastavio je popis najboljih savjeta koji garantiraju brzi odgovor na e-mail, a ova 4 su temeljna zbog kojih možete zaboraviti na nervozu iščekivanja povratnog e-maila
Korak 1. "Napišite uputstva u predmet poruke."
Polje "predmet poruke" najupečatljiviji je dio e-maila zbog kojeg ga uopće (ne) otvaramo. Zato ako vam je odgovor hitno potreban na kraju naslova napišite - (molim) HITAN ODGOVOR ili jednostavno - HITNO.
Korak 2. "Poboljšajte svoj uvod."
Započnite svoj e-mail s jasnim i ključnim zahtjevom zbog kojeg šaljete e-mail te s točno definiranim vremenskim rokom. Ljudi često svoje zahtjeve izgube u tijelu poruke zato je ključno naglasiti ono što želite u samom uvodu.
Korak 3. "Koristite se jednostavnim jezikom."
Prema Boomerang studiji, poruke s jednostavnijim riječima i kratkim rečenicama češće su odgovorene - čak 36% više nego na one s fakultetskim vokabularom. Budite jednostavni, jasni, spontani.
Korak 4. "Koristite emocionalne i pozitivne riječi."
Koristite li se takvim riječima, imat ćete 15% veću stopu odgovora od e-mailova s neutralnim riječima. Odlučite se za pozitivne riječi kao što su super, divno i/ili zadovoljno.