Zanimljivi eksperiment pokazao je ženama da su puno ljepše nego što misle

| Tech |

Dove ponovo ima predivnu kampanju koja veliča žensku ljepotu i daje nam zanimljiva saznanja, a nastavlja se na njihove aktivnosti o pravoj i istinskoj ljepoti svih žena. Ovaj put, agencija Ogilvy iz Brazila osmislila je jednostavnu kampanju koja se temelji na samopercepciji žena. 

Sve je krenulo s društvenim eksperimentom kako bi dokazali da su žene puno ljepše nego što same za sebe misle. Video je snimljen u San Francisku, gdje je ova kreativna agencija dovela Gila Zamoru, forenzičnog crtača portreta istreniranog u FBI-u koji pomoću opisa svjedoka dolazi do skica ubojica i ostalih kriminalaca. Prvo je desetak žena koje prethodno nije vidio nacrtao prema njihovom vlastitom opisu, a zatim po opisu stranaca koji su navedene žene vidjeli taj dan po prvi put. Razlike kako su se ove žene opisale same i kako su ih opisali potpuni stranci su zapanjujuće. Naime - žene koje su sudjelovale u ovom eksperimentu, sve do jedne, sebe vide puno lošije i ružnije nego i vide drugi te zaključile kako moraju poraditi na sebi i svom samopouzdanju.

Cijela kampanja uključuje kratki dokumentarac s ukupnom pričom, četiri videa s reakcijama žena i usporedbe skice. Još jednom bravo za kampanju i nadamo se da i vi niste jedna od tih žena koja bi sebe opisala gore nego što izgleda jer samopouzdanje je ključ uspjeha.  

 
Zanimljivi ekperiment pokazao je ženama da su puno ljepše nego što misle