Coca Cola nas sa svakom svojom novom kampanjom oduševi. Nakon one globalne, s našim imenima na boci, sada je kinesko predstavništvo agencije Ogilvy&Mather za tajlandsko i indonezijsko tržište osmislilo jednu odličnu koja govori o drugom životu bočice Coca Cole, a za koju se nadamo da će također postati globalna.
Coca Cole j u sklopu svog globalnog programa ekološke održivosti lansirala kampanju pod nazivom "Drugi život" u kojoj su izbacili liniju s čak 16 inovativnih dodataka za bočicu Coca Cole koji kultnoj plastičnoj bočici daju drugu funkciju, a time i drugi život te je i dalje koriste, umjesto da je bace.
Svi se dodatci pričvršćuju za bočicu na mjesto plastičnog čepa čineći ovu bočicu korisnom i nakon konzumacije mnogima omiljenog pića. Ovi dodatci bočice pretvaraju u zabavne i korisne objekte poput zviždaljke, kista za bojanje, šiljila za olovke, pištolja na vodu, posudice za puhanje balona od sapunice, igračku, uteg, posudu za sapun, špricalicu za cvijeće i još mnogo toga.
Kampanja je osmišljena kako bi potrošače nagnala da plastiku koriste u više navrata te recikliraju, a tijekom njene implementacije biti će podijeljeno čak 40.000 ovakvih dodataka. Nadamo se da će ova zanimljiva kampanja zaživjeti i na drugim tržištima, a ne ostati lokalna i bazirana na tržišta Indonezije i Tajlanda.