Španjolska modna tvrtka Mango, odlučila je svojim kupcima ponuditi moderno shopping iskustvo od 360 stupnjeva. Digitalno doba stiže i u svima nam drage trgovine omiljenih krpica.
Digitalni testeri uskoro će postati stvarnost u glavnim trgovinama Manga. Ako je istina da se sve više i više ljudi odlučuje na online kupovinu na štetu one tradicionalne, činjenica je kako je došlo vrijeme da tehnologija bude prisutna i u fizičkim trgovinama.
Vođeni vizijom budućnosti, Mango i Vodafone ugradili su digitalna ogledala temeljena na tehnologiji Internet of Things (IoT), koja će omogućiti kupcu izravno skeniranje naljepnica te mogućnost zatraživanja druge veličine ili boje od osoblja trgovine.
Spoj tradicionalnog i digitalnog shopping iskustva, donijeti će još poneke novitete, poput funkcije osobnog digitalnog stilista koji može predložiti dodatne stavke kupcu za dovršetak idealnog stylinga.
Svakako se veselimo ovom novitetu i nadamo se da će doći i do naših Mango trgovina i to uskoro!