Huawei Consumer Business Group predstavila je suradnju sa svjetski poznatim modnim fotografom Mariom Testinom povodom lansiranja Huawei Watch. Reklamna kampanja u kojoj se pojavljuju američki supermodel Karlie Kloss i jedan od najpoznatijih svjetskih muških modela, Sean O’Pry. Ovo je prvi put kako Huawei surađuje s ovom ikonom svjetske modne fotografije i supermodelima da bi prenio svoju viziju spoja mode i tehnologije.
Posebnost ovog proizvoda je da omogućuje korisnicima da primaju obavijesti o pozivima, porukama i elektroničkoj pošti gdje god se nalazili. Napravljen od najsofisticiranijih materijala, sat ima okrugli 1.4-inčni AMOLED ekran osjetljiv na dodir napravljen od otpornog safirnog stakla (kakvo koriste najbolji švicarski proizvođači satova) te kućište od kovanog nehrđajućeg čelika.
Ovaj premium sat uistinu na najbolji način spaja modu i tehnologiju. Pametna tehnologija u klasičnom dizajnu Napravljen od visoko-kvalitetnih materijala, uključujući i safirno staklo koje je otporno na ogrebotine, Huawei pametni sat istih je dimenzija kao i klasični sat tj. 42mm u promjeru. Kućište sata je dostupno je u zlatnoj, srebrnoj i crnoj izvedbi, a kupci će moći izabrati između više izgleda zaslona – od klasičnog, poslovnog, ženstvenog, modernog do jednostavnog. Remen dimenzija 22mm također dolazi u više verzija koje uključuju mrežicu ili karike od nehrđajućeg čelika, crveno zlato te crne karike od nehrđajućeg čelika, kao i crnu ili smeđu kožu.
Sat ima mogućnost preuzimanja glazbe koja se kasnije može reproducirati i kad nije povezan s internetom, te mogućnost povezivanja preko Bluetooth veze npr. s bežičnim slušalicama te na taj način ovaj sat postaje vaš idealan partner za vježbanje. Senzor koji mjeri broj otkucaja srca i senzor pokreta prate vaše dnevne aktivnosti, bez obzira jeste li u šetnji, na trčanju ili vozite bicikl.
Povodom ove kampanje Mario Testino je rekao kako se "svijet mijenja nevjerojatnom brzinom, uslijed čega korisnici ne žele proizvode koji služe samo jednoj svrsi. Veselimo se proizvodima koji nam omogućuju da iskoristimo sve prednosti koje nam donosi današnja tehnologija i ovaj novi digitalni svijet oko nas.“ “Većinu vremena brzinu kojom se tehnologija razvija ne prati i estetika. Zato sam fasciniran činjenicom kako je Huawei pametno spojio ova dva aspekta . “Odabrao sam Karlie Kloss i Sean O’Prya kao protagoniste ove kampanje jer smatram kako oni najbolje utjelovljuju duh mladih danas i savršeno se nadopunjuju sa svijetom novih Huawei satova. Rad s na ovoj kampanji s njih dvoje je bio potpuni užitak."
Jedan od najpoznatijih modela današnjice, Karlie Kloss dodala je da je “uzbuđena biti dio kampanje, kao i činjenicom da je radila s Marion i Seanom. Moda i tehnologija su neizostavni dio moje svakodnevice pa sam iz tog razloga osobito oduševljena spojem ova dva svijeta u jednom sjajnom proizvodu kakav je Huawei sat. Dizajn sata spaja klasičnu ljepotu i najnoviju tehnologiju, a sve što ti treba dostupno je na dodir prsta.“ Sean O’Pry izdvojio je iskustvo rada s Marion te rekao kako je sjajno iz prve ruke svjedočiti čaroliji koja nastaje kad zajedno rade profesionalci poput Maria i Karlie. „ Za meine je sat dio modnog izričaja, kao i neverbalna poruka drugima koliko cijenim svoje vrijeme. Huawei sat je prvi pametni uređaj kojeg krasi klasični dizajn. Poveznica klasičnog i modernog u ovom satu najbolje oslikava vrijeme i svijet u kojem živimo.”