Uz vijest da je Snapchat započeo s novim krugom ulaganja u aplikaciju, u potrazi za 22 milijarde dolara kolika mu je procijenjena (i stvarna) vrijednost, ne možemo ni pretpostaviti gdje je kraj ovom ultra-popularnom mobilnom trendu. Snapchat više nije samo platforma za izmjenjivanje slika i poruka - ova aplikacija širi svoje mogućnosti brzinom svjetlosti. Svakim je danom, odnosno svakim je filterom, sve bliže i bliže svjetskoj dominaciji. Savršen primjer impresivne svestranosti Snapchata možemo uočiti pri procesu zapošljavanja u Everlaneu, tvrtki koja prima prijave za posao putem Snapchata.
U postu na Leveru, stranici koja nudi poslove, iz Everlanea su napisali da je najbolji način da vas zaposle u 2016. godini tako da napravite originalnu Snapchat priču. Naravno, riječ je o puno neformalnijem procesu nego putem tradicionalnog životopisa i referenci.
Prema tvrtki, kandidati se moraju odlučiti koju poziciju žele iz Everlaneovog oglasa za posao, stvoriti Snapchat priču u trajanju od 60 do 90 sekundi, putem Twittera poslati im Snapcode te zatim spremiti MyStory na mobilni uređaj kako ne bi ostali bez videa nakon 24 sata. Nakon što su to učinili, svoju Snapchat priču e-mail šalju direktno Everlaneu i nadaju se najboljem.
I, kako bi dokazali da su ozbiljni s novom metodom zapošljavanja, Everlane ističe kako je 8 od 10 ljudi koji rade na njihovom Shoe Parku zaposleno zahvaljujući Snapchatu.