Topshop Unique svake godine sve više izlazi u susret svojim fanovima, no ovosezonski potez je zaista nevjerojatan; Odlučili su ključne komade kolekcije predstaviti prvo svojim fanovima na Facebooku, a zatim tek modnim insajderima u prvome redu!
Ključne komade na koje ćemo dobiti preview moći će se kupiti odmah nakon njihove revije u sklopu London Fashion Weeka. Iz Topshopa su izjavili kako smatraju da je stavljanje pravih fanova pred modne insajdere mala revolucija, a da im to omogućuje činjenica da su stvorili zavidno jak community na socijalnim mrežama ove godine.
Uz tu inovaciju, Topshop je zaposlio i 5 popularnih Instagram korisnika i zadao im zadatak da osmisle sadržaj za njihove socijalne mreže dok će svi fanovi putem Instagrama i hashtaga #TOPSHOPWINDOW vidjeti svoj post u posebnoj umjetničkoj instalaciji u Topshopovom dućanu na Oxford Circusu u Londonu, kojega je osmislio britanski dizajnerski duo Hellicar & Lewis.