Velika vijest stiže iz socijalne mreže Twitter. Naime, postavili su svoj prvi "buy button" koji će omogućiti kupnju izravno putem Twittera, a prvi veliki klijent je britanska modna marka Burberry.
Ovaj tzv. gumb za kupnju funkcionira na sljedeći način: Korisnicima Twittera omogućuje da spreme svoje bankovne podatke u njihovu bazu tako da kada vide sljedeći twit s opcijom kupnje mogu samo kliknuti na opciju kupi i proizvod će biti poslan na njihovu adresu.
Twitter je ovaj način kupnje već isprobao kroz suradnje s glazbenicima poput Eminema i Pharrella pridavajući njihove limited edition artikle, no Burberry je njihova prva prava suradnja; Oni će svoj gumb za kupnju postaviti na Twitteru odmah nakon njihove revije na London Fashion Weeku 15. rujna, a u prodaji će se naći 15 nijansi lakova za nokte koje će manekenke nositi tada na pisti.
Iz Twittera se nadaju da će ovaj način kupnje postati vrlo popularan jer je maksimalno pojednostavljen, a nadaju se i mnogim ekskluzivnim suradnjama s brendovima kako bi privukli što veći broj korisnika i kupaca.