IKEA ima novu zanimljivu reklamu kakvu ne biste očekivali od švedske dizajnerske tvrtke, no očito je osvojila milijune - pa tako i nas. Reklama od minute i pol prikazuje povijesnu verziju snimanja Instagram fotografije pomoću slikara i slikarskog platna. Nakon slikanja, Instagram iz 18. stoljeća zahtjevao bi trčanje po gradu sa slikom tražeći ljude da je "lajkaju" u živo pokazujući palac gore (ili dolje).
Na kraju, video se vraća u sadašnjost i prikazuje oca koji snima mini photoshoot pripremljene hrane prije nego li se pridružuje svojoj obitelji na večeri. Konačno, "Let's relax" misao ispunjava zaslon, a nakon toga slijedi Ikein logo.
Projekt pruža smiješan pogled na društvene mreže te potiče na razmišljanje o današnjoj socijalnoj medijskoj kulturi i natjecateljskom karakteru koji vlada na njima - tema koja nam je svakako jako dobro poznata. U samo 5 kratkih dana, video je pogledalo više od 3 700 000 ljudi, a gotovo unutar 500 komentara raspravlja se o zaslugama fotografiranja hrane te o Instagram kulturi u cjelini. Video pogledajte OVDJE.