Najiritantnije reklame koje trenutno možete vidjeti na TV-u

| Tech |

Najgluplje reklame u televizijskom eteru
"Ne brini, imamo Vedrana/Dalibora"

NAJIRITANTNIJE REKLAME U TRENUTNOM TELEVIZIJSKOM PROSTORU

Osim činjenice da je svaki prekid filma, serije ili emisije koju gledamo već sam po sebi dovoljno iritantan, kreativni odijeli pojedinih brandova uspjeli su to podignuti na neke nove razine. Maštovitošću drveta i kreativnim sposobnostima kućne mačke, uobičajena par-minutna pauza za sok ili brzinski zov prirode, postao je beskonačni pakao zatupljujućih informacija koje nas kontraproduktivno, samo demotiviraju u namjeri da ikada zapravo i kupimo određeni proizvod.

„NE, OPRANO JE PRIJE MINUTE!„

Bolno poznata reklama u kojem glavni protagonist/ica plijeni pozornost svojom magičnom, novom, netom izašlom iz dućana odjevnom kombinacijom. Ali, ne! Reklama doseže zaplet kada burnoj raspravi o „novoj odjevnoj kombinaciji„ staje na kraj mama/teta/sestra/punac/susjed glavnog protagonista/ice s dramatičnom upadicom kako to u biti uopće nije novo, kako je to oprano prije sekunde tim i tim brandom deterdženta pri čemu reklama doseže vrhunac kreativne gluposti kada dotični izvadi ni manje ni više nego trolitarsku ambalažu proizvoda iz džepa. Jer svi hodamo okolo sa minimum 3 litre deterdženta u džepu. Nikad se ne zna.

”TABLETE ZA DIJETU”

Budžet za snimanje ove reklame je evidentno bila samo kamera kojom su je snimili i žvaka za kamermana, jer jedino to objašnjava činjenicu da svim debelim ženama ciljane publike koje bi trebale kupiti te tablete, iste prezentira manekenka obučena u trenirku, raščupane kose koja nakon popijene tablete u reklami ima majicu do pupka i počešljanu kosu. I sja sunce. Nemojte snimati reklamu ako si ne možete priuštiti ni puniju glumicu. Bunite narod željan dijete, a ne bolje frizure. Uopće da ne govorimo kako u tako loše koncipiranoj reklami, tablete za dijetu na prirodnoj bazi više podsjećaju na reklamu za tablete cracka, jer mršava, raščupana ovisnica u preširokoj majici i tamnoj sobi odjednom nakon doze polugola i počešljana veselo pozira u odjednom suncem okupanom prostoru.

”MENOPAUZA”

Još jedan stravičan primjer tolike notorne količine nedostatka kreativnosti da se reklama pretvara u intervju totalno nezanimljive novinarke s doktorom vezano za apsolutno sve simptome, ciklus, trajanje i prestanak menopauze i to traje i traje i traje toliko da pred kraj reklame slobodno mogu skoknut u ljekarnu po tablete za menopauzu jer sam u nju i ušla za vrijeme trajanja ove reklame.

Kad pada hladnjak...

”MAMA MI JE POKAZALA DA AKO PLJESNEM BILO GDJE NA SVIJETU - PAST ĆE HLADNJAK”

Možda sam to samo ja, ali ja stvarno ne vidim nikakvu poveznicu između deserta i frajera koji plaši svoje radne kolege neobičnom sposobnošću da svaki put kad pljesne, pored njega padne frižider pun dotičnog deserta, a ta se specijalna vještina, kako saznajemo, prenosi s koljena na koljeno u njegovoj obitelji. I ne samo da mi to ne bi trebalo biti čudno, ja bi nakon te reklame trebala poželjeti taj desert? Još uvijek ga nisam kupila.

„ALI MAKAR IMAMO DALIBORA„

Scena jedan – hitna pomoć odlazi sa zgarišta obiteljske kuće, asocijacija na bol, izgubljene uspomene, obitelj bez doma – glava obitelji komentira „Makar imamo Dalibora„. Scena dva – bolnička postelja, sin nakon operacije. Obitelj uz njegov bolnički ležaj, majka ovaj put komentira kako makar imaju Dalibora. Zato što nam naš Dalibor iz osiguravajućeg društva dođe kao melem u tragičnim situacijama i jasno, prvi nam padne na pamet kada nam izgori kuća. Nismo toliko zahvalni Bogu što smo ostali živi koliko smo zahvalni na Daliboru. Btw, Dalibor nije doslovno ime iz reklame.