LinkedIn dosegao 500 milijuna korisnika

| Tech |

LinkedIn

LinkedIn je upravo dosegao veliko postignuće, naime ova platforma za društveno umrežavanje sada ima više od 500 milijuna korisnika. Drugim riječima, životopisi više od milijardu ljudi od sada su dostupni za javno proučavanje.

Iako LinkedIn ne podiže toliko buke kao  Facebook, Instagram ili Twitter, on od sada ima oko 7% svjetske populacije umreženo u njegovu društvenu mrežu.

Udarajući brojku od 500 milijuna članova samo nekoliko mjeseci nakon što je objavljeno da su zadobili 450 milijuna korisnika, stopa rasta tvrtke ostala je prilično doslijedna.

LinkedIn

Oni koji koriste ovu društvenu mrežu znaju da je ona dom za oko 10 milijuna poslova i 9 milijuna tvrtki, LinkedIn je ipak malo korisniji za ljude na određenim područjima kao što je na primjer London. Naime, londonske tvrtke prosječno više koriste LinkedIn nego stanovnici bilo kojeg drugog grada na svijetu, a slijede ga Amsterdam, San Francisco i Jakarta. Nažalost, LinkedIn još nije dosegao vrhunac svoje popularnosti u većini zemalja, pa tako ni u Hrvatskoj, ali smatramo da njegovo vrijeme tek dolazi.

U konačnici 500 milijuna nije mala brojka, pa tako LinkedIn ostaje tihi div društvenih medija.