Kreativna kampanja Brukete&Žinića "Mamograf vidi više nego oko"

| Tech |

Kampanja protiv raka dojke i odlaska na mamografiju za udrugu "Sve za NJU"
"Mamograf vidi više od oko", Bruketa&Žinić za udrugu "Sve za NJU!"

Često pišemo o kreativnim marketinškim kampanjama koje nam dolaze iz inozemstva i često si mislimo kako toga nekako nema baš previše kod nas, iako imamo odlične kreativce no u trenutnoj situaciji budžeti definitivno sputavaju kreativnost.

No nedavno je krenula kampanja “Mamograf vidi više nego oko” koju je osmislila reklamna agencija Bruketa&Žinić OM za Udrugu “SVE za NJU!” koja okuplja žene oboljele i liječene od raka dojke. Kampanja je lansirana u povodu Dana narcisa – humanitarne akcije kojom se svake godine od prodaje narcisa prikupljaju sredstva za prevenciju i rano otkrivanje raka dojke. Cilj kampanje je povećati svijest o važnosti redovitih pregleda dojki – mamografija.

Nositelj kampanje su citylight plakati koji danju provociraju fotografijom nagog ženskog tijela, dok se noću, paljenjem citylight rasvjete, pojavljuje mamografski detaljan prikaz dojki. Tim se jednostavnim, a vizualno upečatljivim postupkom nastoji skrenuti pažnja ženama na činjenicu da je mamografija najpreciznija metoda pravovremenog liječenja raka dojke te ih potaknuti na obavljanje pregleda. Agencijski tim iz Brukete&Žinić koji je radio kampanju čine kreativni direktori Ivan Čadež, copywriter Drago Mlakar, art direktorica Ana Belić te voditeljice projekta Ivanka Mabić i Ivana Drvar.

Cilj kampanje “Mamograf vidi više nego oko” je upozoriti žene na redovnu kontrolu kroz podizanje svijesti žena starijih od 50 godina o važnosti odazivanja na screening programe u Hrvatskoj, ali i redovne preglede mlađih žena koje nisu obuhvaćene Nacionalnim programom ranog otkrivanja raka dojke, prema indikaciji i preporuci liječnika ultrazvukom kombinirano s mamografijom ili nekom drugom dijagnostičkom metodom. Brojke pokazuju kako godišnje u Hrvatskoj od raka dojke oboli oko 2.500 žena, a premine ih skoro 1000. Zabrinjava sve veći broj oboljenja mlađih žena kao i činjenica da se smrtnost ne smanjuje. Jedan od razloga je što još uvijek rak dojke ne otkrivamo dovoljno rano kad je izlječiv 90%, a petogodišnje preživljenje je 97%. Odaziv žena na mamografske preglede od 70% na nacionalnoj razini smanjio bi smrtnost za 25% jer bi više karcinoma otkrili u ranoj fazi kad se karcinom još ne može palpirati, a postotak izliječenja je veći. Važno je napomenuti da na svakoj od nas stoji odgovornost za vlastito zdravlje i da redovnom mamografijom  rak dojke možemo otkriti na vrijeme, što je glavni faktor u izlječenju bolesti“, rekla je Almenka Balenović, predsjednica Udruge “SVE za NJU!”.