Jana je vodeći brend u Hrvatskoj i jedina voda koja se našla na TOP 25 regionalnoj ljestvici snage brendova, potvrdili su potrošači iz regije u istraživanju Valicona za 2014. godinu.!
Istraživačka kuća Valicon provela je istraživanje o snazi brendova u kojem je Jana zauzela 1. mjesto na hrvatskom tržištu, odnosno odlično 14. mjesto u regiji postavši tako jedina voda koja se nalazi na prestižnoj listi 25 TOP brendova regije. Ovaj značajan uspjeh na poslovnom planu potvrda je uspješnosti kampanje Jana ‘Voda s porukom’ koja je svojim porukama, ali i humanitarnim djelovanjem obilježila 2014. godinu.
Puno je kriterija koji utječu na snagu i položaj brenda na tržištu, a ključni čimbenici kao što su kontinuiran rad, inovacija i pozitivna priča koja se veže uz brend bili su Janin zaštitni znak 2014. godine. Svojim novitetima, privlačnim vizualnim rješenjima te neprekidnoj želji za razvojem Jana je pokazala kako je spremna prilagoditi se tržištu i željama potrošača. Upravo zato je posve zasluženo postala nezaobilazan brend koji svojom kvalitetom i kontinuitetom zauzima vodeća mjesta ne samo u istraživanjima, već i po ocjenama potrošača.
Samo godinu dana ranije Jana je bila tek nešto ispod 25. mjesta u regiji pa ulazak na Top listu i visoko 14 mjesto pokazuje uspješnost kampanje Jana „Voda s porukom“ kojom se emotivno približila potrošačima i zaslužila rast na ljestvici u žestokoj konkurenciji brendova regionalnog tržišta.