Instagram je podijelio nove detalje o prikazivanju sadržaja za korisnike

| Tech |

Pixabay

Instagram je podijelio nove detalje o tome kako aplikacija koristi strojno učenje za prikazivanje sadržaja za korisnike, naglašavajući da se prilikom davanja preporuka usredotočuje na pronalaženje računa za koje misli da će ljudi u njima uživati, a ne na pojedinačne postove.

U svom blogu postu Instagram-ovi inženjeri objašnjavaju rad kartice "Istraživanje", dok se odvajaju od krutih političkih problema. Navode kako je ovo prvi put da istražuju temeljne detalje o temeljnim građevnim blokovima koji nam pomažu u pružanju personaliziranog sadržaja u mjerilu.

U postu su naglasili kako je Instagram ogroman, a sadržaj koji se na njemu nalazi izuzetno raznolik te da se teme razlikuju od arapske kaligrafije do modeliranja vlakova i mode te da je upravo to izazov za preporuku sadržaja korisnicima.

Izjavili su da se pokušavaju usredotočiti na ono što korisnici žele objavljivati i na ono što vole vidjeti, ali i na kojim računima bi ih to moglo zanimati.

Instagram identificira račune koji su slični jedni drugima prilagođavajući uobičajenu metodu strojnog učenja poznatu kao "ugrađivanje riječi". Sustavi za ugradnju riječi proučavaju redoslijed pojavljivanja riječi u tekstu kako bi izmjerili koliko su oni međusobno povezani.

Tako bi, na primjer, sustav za ugradnju riječi primijetio da se riječ "vatra" često pojavljuje pored riječi "alarm“, ali rjeđe pored riječi "kaput" ili "sendvič".

Instagram koristi slične postupak za utvrđivanje međusobne povezanosti bilo kojeg dva računa.

Da bi dao svoje preporuke, sustav Istraživanje započinje gledanjem "matičnih računa" koji su računi s kojima su korisnici u prošlosti komunicirali lajkajući ili spremajući njihov sadržaj. Nadalje, identificira račune slične tima i iz njih odabire 500 sadržaja. Ti se kandidati filtriraju radi uklanjanja neželjene pošte, dezinformacija i vjerojatnog kršenja pravila sadržaja, a preostali se postovi rangiraju na temelju vjerojatnosti da će korisnik komunicirati sa svakim od njih. Na kraju, prvih 25 postova šalje se na prvu stranicu kartice korisnika.

Ako ne želite vidjeti određene vrste postova, onda je vaša najbolja opcija upotrijebiti alat "vidi manje postova poput ovog", kojem možete pristupiti klikom na izbornik u obliku tri točkice u gornjem desnom kutu svakog posta, a algoritam će to primijetiti na vaš račun.