Hrvatska je osvojila prvog cannskog Lava - Oscara oglašavanja

| Tech |


Malena i Klepetan

Ljubavna priča koju je ove godine na jedinstven način predstavila Jana kroz svoj projekt “Voda s porukom ljubavi”, a za koju je zaslužna agencija Imago Ogilvy osvojila je Hrvatsku i regiju, a nisu joj odoljeli ni članovi žirija najrelevantnijeg međunarodnog festivala oglašavanja Cannes Lions.

Prvi puta je jedna hrvatska kampanja ušla u finale ovog prestižnog natjecanja i već to je bio ogroman uspjeh. A danas smo saznali kako je zagrebačka agencija Imago Ogilvy i osvojila najprestižniju nagradu oglašivačke industrije, svojevrsni oglašivački Oscar - cannskog lava.  

Cannes Lions brončani lav

Priča o Malenoj i Klepetanu u sklopu kampanje Jana voda s porukom ljubavi osvojila je brončanog Lava na Cannes Lionsu, najbitnijem svjetskom festivalu kreativnog oglašavanja. Prestižna statua lava, koja do sada nikada nije bila dodijeljena niti jednoj hrvatskoj kampanji konačno je zahvaljujući priči o ljubavi koju su Jana i agencija Imago Ogilvy prenijeli kroz priču o Malenoj i Klepetanu donijela i prestižno priznanje Hrvatskoj u kategoriji Branded Content & Visual Storytelling (Live Broadcast/Live Streaming) što predstavlja izuzetno značajan uspjeh. Kampanja u kojoj su glavne uloge imale dvije rode uz glavnu poruku “samo ljubav” oduševila je proljetos hrvatsku javnost, ali sada i stručni žiri Cannes Lions festivala. Ove godine je u Cannesu prijavljeno više od 43 000 radova iz cijelog svijeta, a kad se uzme u obzir da su među njima najveći svjetski brendovi i najveće svjetske agencije, ovo je nevjerojatan uspjeh. Iako su domaće agencije do sada osvajale nagrade po svjetskim natjecanjima, još se nitko nije približio ovom kralju svih nagrada i najvećoj želji svakoga tko radi u reklamnoj industriji. Imago je tako postao prva agencija iz Hrvatske koja je osvojila Lava u Cannesu. 

Malena i Klepetan

Poznato je kako Canneskog Lava osvajaju samo kampanje koje su drugačije, nekonvencionalne, koje se odmiču od klasičnog oglašavanja i osjećaja kojeg gledatelji imaju kada dođu u doticaj s oglasom. Potvrda je to da je ova kampanja Jane za koju je zaslužan Imago, porukom ljubavi probila granice, postavila nove standarde te da je ova ljubav zaživjela i izvan granica Hrvatske. Malena i Klepetan jedan su od najpoznatijih ljubavnih parova Hrvatske, iako je riječ o rodama. Njihova ljubav koja ne poznaje granice inspirirala je mnoge i ljubavi dala novo značenje, a Jani je omogućila da kroz svoj projekt Voda s porukom ljubavi kroz video priču pokaže iskrenu i pravu ljubav.  

Jana tim

"Malo je reći da sam ponosna na ovo prestižno i najznačajnije priznanje Jani, cijelom mom timu u Jamnici i Agrokoru te timu Imaga na čelu sa Damirom Ciglarom, koji su radili na kampanji Jana voda s porukom edicija Samo ljubav, priča o Malenoj i Klepetanu. Ova je nagrada ujedno i dokaz da samo ljubav pobjeđuje, predanog rada ali ponajviše dokaz da je upravo ljubav ta koja pokreće svijet, što je i bila glavna poruka ove Jana edicije. Osobno istinski vjerujem da samo srcem možeš pobijediti, pa je kampanja koja je rađena s punim srcem i velikom ljubavlju i donijela svjetski najznačajnije i prestižno priznanje u našoj marketinškoj struci, ne samo Jani i Imago timu nego cijeloj Hrvatskoj. Još jednom smo pokazali da smo svjetski konkurentni i čast mi je što će upravo kampanja jednog Agrokorovog brenda ostati zabilježena kao prva u povijesti Hrvatske koja je osvojila prestižnog Cannes Lava tzv. reklamnog Oscara. Posebnu zahvalu željela bih izraziti g. Vokiću koji više od 23 godine brine o ranjenoj Malenoj i kojeg je Malena kako sam kaže, odabrala da bude njezina krila. Bez nesebične ljubavi g.Vokića, koji je dozvolio da ju podijelimo sa svima, ne bi bilo ni ove kampanje u kojoj je sam g.Vokić bio najbolji primjer kako živjeti samo ljubav. I na kraju zahvaljujem svim našim kupcima koji nam daju inspiraciju da svaki dan budemo kreativniji i bolji,  jer na kraju dana sve to radimo za njih." istaknula je Iva Balent, izvršna direktorica marketinga koncerna Agrokor.

Imago Ogilvy tim sa Stjepanom Vokićem i Malenom

Cannes Lions najbitniji je festival oglašavanja na svijetu i svojevrsni Oscar za reklame te je već sam ulazak u finale vrednije nego osvajanje nagrade na mnogim svjetskim festivalima.

„Velike vizije stvaraju velike ideje, a velike ideje stvaraju velika djela. Kampanja s iščekivanjem Klepetana je prerasla okvire klasičnog oglašavanja i postala puno više od same promocije proizvoda. Kada brand umjesto da priča o ljubavi, omogući ljudima ne samo da osjete, nego da i podjele ljubav s drugima, onda to postane velika stvar. Samo takve ideje mogu osvojiti Cannes Lions članove žirija i samo takve ideje mogu osvojiti tu najprestižniju nagradu za koju se bore svi najveći oglašivači i marketinške agencije u svijetu. Ono što je važno istaknuti, je da Imago i Jana nisu ovu kampanju samo odradili, već su je odživjeli. Nekoliko mjeseci pripreme i gotovo cijeli mjesec prepun strepnje i iščekivanja, donijeli su prvo čudo kada se Klepetan vratio svojoj Malenoj, a sada i drugo čudo kada nam iz Cannesa stiže najprestižnija nagrada na svijetu, jedan i jedini Cannes Lions'' - izjavio je Darko Bosnar, Art&Innovation Director iz Imago Ogilvy agencije.

Jana voda s porukom ljubavi i osvajanje brončanog lava uspjeh je o kojem će se dugo pričati u marketinškoj i reklamnoj industriju, ali i potvrda odličnog rada dvaju uspješnih timova, Agrokora i Jamnice te višestruko nagrađivane agencije Imago. 

Tako je priča o Malenoj i Klepetanu, ove godine imala dva sretna kraja, Klepetan se vratio Malenoj, a Jana i Imago su osvojili najprestižniju svjetsku nagradu.

Pobjednički video