Svi volimo društvene mreže i iako ponekad potrošimo previše vremena na njih, ispostavilo se da je vrijeme utrošeno pred računalom i smartphoneom zapravo dobro iskorišteno vrijeme u kojem mislimo na svoju karijeru (ako to činimo pravilno).
Prema istraživanju koje je izvršilo Society for human Resource Management, 84% tvrtki izjasnilo se da koriste društvene mreže prilikom zapošljavanja kandidata i „pasivnih“ kandidata – osobe koje su idealne za traženi posao, ali trenutno ne traže novi posao.
Kako su izvijestili u Fast Companyju, pomoću društvenih mreža povećava se vjerojatnost da vas potencijalni poslodavci brže pronađu, ali i da vas ne zaposle ako im se ne dopada vaš sadržaj na društvenim mrežama.
Danas vam donosimo savjete kako voditi kvalitetne profile na društvenim mrežama iako „niste“ u potrazi za novim poslom. Čak i da doista niste, zašto se ne postaviti u poziciju u kojoj postajete najbolji kandidat za određeni posao?
Postavite prave informacije na pravo mjesto.
Osnovne društvene mreže na koje se referiraju tvrtke prilikom zapošljavanja su LinkedIn i Facebook (zatim Twitter) – LinkedIn služi kako bi saznali koje vještine i znanja posjedujete, a Facebook kako bi saznali kakvu osobnost posjedujete. Iako većina nas posjeduje Facebook, važno je držati ga dosljednim i djelomično privatnim. Što se tiče LinkedIna, za sve vas koji ga ne posjedujete, evo nekoliko naputaka kako ga kvalitetno izraditi.
Ne dozvolite da društvene mreže rade protiv vas.
Prema ranije spomenutom istraživanju, 43% tvrtki koriste društvene mreže kako bi odabrale kandidate, dok ih 36% koristi kako bi ih diskvalificirale zbog informacija koje se u pronašle na određenim platformama. Koristite zdrav razum i počistite svoja ne baš primjerena djelovanja – neprimjerene i uvredljive poruke te fotografije koje se ipak ne bi trebale nalaziti na društvenoj mreži (nažalost, možda i slike nekog nezaboravnog razuzdanog tuluma). Čak vas i loša gramatika te pravopis mogu diskvalificirati.
No isto tako, nemojte sada sve obrisati i učiniti svoju društvenu mrežu kao da pripada robotu – izrazite svoje interese, hobije i zdrave odnose s prijateljima i obitelji. To će uvijek (ako nije odglumljeno) pomoći da vas tvrtka prepozna kao dobrog kandidata.