Bellabeat, prvi modni wellness brand, lansirao je Spring, pametnu bocu za vodu. Dizajniran radi uvođenja hidratizacije u dio vašeg načina života, Spring bežično bilježi unos vode i pruža prilagođene podsjetnike da redovito i dovoljno pijete na temelju vaših osobnih podataka o životnom stilu.
U nedavnom Wellness istraživanju 64% žena u Velikoj Britaniji reklo je da aktivno pokušavaju piti više vode kao dio zdravijih životnih navika zbog prednosti koje uključuju bolju kožu, povećani imunitet te više energije. Međutim, jedna od tri žene posvečene uvođenju hidratacije kao načinu života kaže da trenutno ne pije preporučenih 8-10 čaša dnevno. Spring ima za cilj pomoći ženama da hidrataciju učine jednostavnom navikom te da poboljša vaše zdravlje i wellness.
Povezivanjem s aplikacijom Bellabeat, Spring bežično prenosi dnevni unos samo jednim potresom boce za sinkronizaciju podataka. Spring izračunava optimalnu količinu vode koju vaše tijelo treba, na temelju individualnih razina aktivnosti, spavanja, reproduktivnog zdravlja i osjetljivosti na stres. Sa šestomjesečnim vijekom baterije možete nositi laganu, elegantnu pametnu bocu kamo idete.
Lijepim i funkcionalnim dizajnom, Spring će brzo postati važan dio u postizanju zdravlja i ljepote. Pametna bočica može se personalizirati izborom od četiri boje promjenjivih gumenih držača i poklopaca – Violet ice, Grey Wave, Sweet Berry ili Fresh Mint - omogućujući vam da ga oblikujte prema vašem individualnom ukusu. Dizajniran s materijalima bez BPA, Spring je izrađen s laganim borosilikatnim staklom, čime se osigurava čistoća okusa.
"U Bellabeatu vjerujemo da je hidratacija temelj brige o samome sebi. Spring pomaže ženama da hidratizaciju učine jednostavnom navikom, poboljšaju zdravlje, pruži personalizirani uvid o potrošnji vode, te potiče na pozitivne izbore u životu. Želimo pomoći ženama u poboljšanju njihovog sveukupnog wellnessa, čak i kada izazovi rada, obitelji i svakodnevnog života stanu na put ", komentirala je Urška Sršen.