Apple je nadmašio Coca-Colu i postao najvrijedniji brend na planeti. Coca-Cola je konstantno bila na samom vrhu, no ove godine ovaj brend je izgubio prvo mjesto na listi najvrijednijih brendova svijeta. S druge strane, svanulo je tehnološkim gigantima. Google je došao na drugo mjesto potisnuvši Coca-Colu na treće, dok su IBM i Microsoft na četvrtom i petom mjestu. Samsung je na osmom, Intel devetom, a Facebook se sa 69. popeo na 52 mjesto.
Listu je objavio Interbrand koji objavljuje godišnje izvještaje s listom najvećih brendova svake godine od 2000. godine-. U svojim izvještajima koristi kombinacije financijskih rezultata, lojalnost kupaca i ulogu koju svaki brend igra pri odluci o kupnji. Prema ovim kalkulacijama Apple vrijedi 98,3 milijarde dolara, Google 93,3 milijarde, a Coca-Cola 79,2 milijarde dolara. Sve to ukazuje na to kako se mijenja lice pop kulture i kako tehnologija preuzima glavnu ulogu u svim domenama našeg svakodnevnog života. Evo kako izgledalo lista prvih 1o brendova:
1. Apple - 98, 3 miljardi dolara
2. Google - 93, 3 miljardi dolara
3. Coca - Cola - 79,2 milijardi dolara
4. IBM - 78,8 milijardi dolara
5. Microsoft - 59, 5 milijardi dolara
6. GE - 46,9 milijardi dolara
7. McDonald's - 41,9 milijardi dolara
8. Samsung - 39,6 milijardi dolara
9. Intel - 37,8 milijardi dolara
10. Toyota - 35,3 milijardi dolara