Biti community manager je divno. Zbilja je. U svakom trenutku imate na raspolaganju tisuće ljudi s kojima možete razgovarati o brendu koji vodite. Neprocjenjiv je onaj trenutak kada nakon mukotrpnog rada i bezbroj sati brainstorminga konačno postavite kampanju i pratite njen uspjeh. Čak ni oni kasnovečernji upiti nas ne mogu izbaciti iz takta, jer na kraju krajeva, to nam je posao. Mi smo ti koji bilježimo feedback fanova i sa zadovoljstvom javljamo klijentu uspjeh neke aktivnosti. Nema nikog sretnijeg od mene kada napravim izvještaj i mogu pokazati kako brojke strmoglavo rastu, a fanovi vrište po kanalima društvenih mreža kako je brend (vaš klijent) super. Ali… Uvijek postoji to nesretno „ali“… Ima trenutaka kada bi si mi community manageri najradije čupali kosu s glave. Udarili glavom o zid. Spakirali kofere i odselili se na pusti otok bez Interneta (ok, mislim da to ne bi preživjela) i do kraja života pecali ribu… Sva sreća, takvi trenutci brzo se zaborave.
1. Internet ne radi. Halo! Kako da radimo ako Internet NE RADI?!
2. Skeđulirali smo post. Skeđuliran post se NE objavi.
3. Facebook promijenio način funkcioniranja. Opet.
4. Facebook nije jedini koji kada uvede promjene nastane pomutnja. LinkedIn promijeni prikaz stranica pa odjednom ostanemo bez administratorskih prava… Ili kad napravimo RSS feed na blogu pa LinkedIn ukine tu opciju. Veselo.
5. Kada na kanalima društvenih mreža preko noći izbije krizna situacija epskih razmjera.
6. Došlo je do krizne situacije, a nemamo pristup računalu. Ok, imamo mobitel/tablet, ali i nije tako jednostavno braniti se od rafala negativnih komentara na malom ekranu.
7. Kada je mali engagement na postu za koji smo bili uvjereni da će interakcija biti odlična.
8. Koliko puta vam se dogodilo da pokušavate napisati tweet koji ne stane u 140 znakova?
9. Ah, lovci na nagradne igre … Ta posebna sorta ljudi koja uživa zagorčavati život community managerima, a da toga nisu ni svjesni.
10. Kada ljudi ne shvaćaju da naš posao nije samo to da “visimo na fejsu”.
11. „Pa to što ti radiš može bilo tko raditi“. Zbilja?
12. Kad se prijatelji ljute ako na kavi provjeravamo mobitel (čitaj: situaciju na društvenim mrežama). Onak', pa što nismo zaključili u točki 10. da je naš posao da „visimo na fejsu“?
13. Trolling – umjetnost namjernog živciranja ljudi na Internetu sarkastičnim komentarima. Izvor: Urban dictionary
Ponavljam, biti community manager je divno. No, ponekad si ne možemo pomoći. Potrebno je duboko udahnuti jer panika i stres nikome ne pomažu.