Uspješno predstavljena kolekcija La Habana, dizajnerice Loreta Gudelj s brendom Loré, otvorila je nedavni Ljubljana Fashion Week.
Loreta je novu kampanju dobila u suradnji s NovAge Oriflameom, a kolekcija je inspirirana ulicama i građevinama glavnog grada Kube, izgrađenima u 16. stoljeću. Nadahnuta je El Capitaliom, Gran teatrom de La Habana i kubanskom salsa kulturom te zato pozadine fotografija imitiraju boje kubanskih fasada. Sukladno bojama ulica glavnog grada, dizajnerica je birala tonove ružičaste, boje breskve, tirkizne te jarko zelene, žute, plave te boje limete koje je kombinirala s cvjetnim i kariranim uzorcima karakterističnima za ovu hispansku zemlju.
Kolekcija je u potpunosti izvedena od premium lana, viskoze i svile, a na dijelu materijala je izrađen ručni vez florealnih motiva u pastelnim nijansama te čipka s kubanskim ornamentom.
Loré odjevni predmeti uvijek su izvedeni od prirodnih materijala bez dodatka sintetskih vlakana s naglaskom na ručnu proizvodnju, a uključuju haljine, hlače, kombinezone, bluze, košulje i topove u različitim krojevima.
Vizuale kampanje potpisuje Doris Fatur, šminku je osmislila Petra Sever (za Illamasqua), a frizure Matej Tonković (za Matrix).
Zaštitna lica kolekcije su Laura Kvartuc (za Relatum Model Management) i Nada Ivanković (za Talia Model).
Kolekciju su upotpunili modeli sandala UPcollection iz Mass Hrvatska u bojama odjevnih predmeta.
Novu kolekciju možete potražiti na web stranici www.loretagudelj.com, na facebook stranici: https://www.facebook.com/loretagudelj/, instagram profilu @lorecollections, te u Loré studiju (Gundulićeva 29a, Zagreb).