Beyoncé ulaže u voćni napitak, a nije #limunada

| Lifestyle |

Beyoncé i Wtrmln Wtr

Još uvijek se oporavljamo od objavljivanja Beyoncéinog posljednjeg albuma Lemonade kojeg ne prestajemo slušati, a glazbena je diva već prešla na drugo piće - riječ je o vodi s okusom lubenice. Prema Forbesu, pjevačica je uložila neobjavljen iznos u Wtrmln Wtr, niskokalorično voćno piće, odnosno voda koja se prodaje u američkim trgovinama Costco i Whole Foods u paketima od 12 komada za 40 dolara.

"Ovo je više od samog ulaganja u brend - ovo je ulaganje u ženske vođe, u aktivan način života, u američke poljoprivrednike te u zdravlje ljudi i naše planete", rekla je Beyoncé u priopćenju. Suosnivačice brenda, Jody Levy i Harlan Berger, započele su s brendom prije tri godine i kažu da se njihov godišnji prihod utrostručio u rastu iz godine u godinu.

Ova investicija dodatak je Beyoncéinom poslovnom portfolio u kojem već ima pozamašan broj brendova i ulaganja, uključujući i nedavnu sportsku liniju, Ivy Park. Forbes procjenjuje da je Beyoncé prošle godine zaradila 54,5 milijuna dolara zahvaljujući pametnoj off-stage poslovnoj strategiji. Ima li toj ženi kraja?

Beyoncé i Wtrmln Wtr