Volvo je na Geneva Motor Showu predstavio svoj najluksuzniji model ikad proizveden u 89 godina dugoj povijesti tvrtke. "Novi XC90 Excellence nudi uzvišen, ugodan, miran i prije svega luksuzan doživljaj", izjavio je Björn Annwall, viši potpredsjednik marketinga, prodaje i servisa Volvo Carsa. "Iznimno je jako zainteresirao naše bogatije kupce, naročito zbog ponude koju nudi novi XC90 model. Tako u njemu možemo pronaći dodatnu zvučnu izolaciju, pojačan Bowers & Wilkins razglas i praktičnu kontrolu na stražnjim sjedalima."

Volvo XC90 Excellence ima vrlo karakterističnu konfiguraciju s četiri podesiva individualna mjesta koja uključuju i masažnu značajku. Vozilo dolazi s ugrađenim hladnjakom za šampanjac te sa setom ručno izrađenih kristalnih čaša koje je proizvela švedska tvrtka Orrefors. Udobnost putnika je naglašena sa sklopivim stolovima i držačima za čaše koji vam mogu ugrijati ili ohladiti piće.
Ispod luksuza, očekuje nas sirova snaga - SUV ima hibridni T8 Twin Engine te nudi tri načina rada: Pure, Hybrid ili Power. Uz to, Excellence se ponosi s 400 konjskih snaga s niskom emisijom štetnih plinova.

Novi XC90 prodavat će se isključivo putem interneta kako bi naglasili važnost digitalne trgovine te prodajne strategije i marketinga u Volvu. U početku, vozilo će se prodavati u Švicarskoj, Francuskoj, Belgiji i Luksemburgu, dok nas do kraja godine očekuje i u ostalim zemljama.
Ova strategija slijedi istu strategiju korištenu na XC90 First Edition - posebno, ograničeno izdanje koje broji samo 1927 automobila i koji su prodani isključivo putem interneta. Prema Volvu, svi su automobili prodani u samo 47 sati.
