Talijanski Vogue se odlučio na sjajan potez.
Siječanjsko izdanje talijanskog Vogue je izašlo u javnost bez editorijalnih fotografija na naslovnici, ali sa snažnom društveno odgovornom porukom.
Glavna urednica časopisa, Emanuele Farneti, objasnila je da je uredništvo ovim putem željelo ukazati na održivost i važnost koju ona predstavlja u suvremenom društvu.
Ovim potezom žele ukazati na štetnost modne industrije navodeći brojne resurse koji su bili potrebni za stvaranje rujanskog izdanja 2019. godine koji je ujedno bio i najveći broj godine. Umjesto fotografija, izdanje koje je na kioscima dostupno od 7. Siječnja sadrži sedam ilustriranih naslovnica koje su stvorili umjetnici “bez putovanja, otpreme odjeće ili bilo kakvog drugog oblika zagađivanja okoliša”.
Ovo je prvi put da Vogue naslovnice krase ilustracije i, iako je promjena privremena, novac koji se uštedi od ”održivog” izdanja namijenjen je kulturnom centru Fondazione Querini Stampalia, koji je nedavno oštećen poplavama.