Ako se pitate je li moguće da jedna mala tvrtka iz Hrvatske osvoji svjetsko tržište sa svojim proizvodom, naš odgovor je da. Ako ignorirate činjenicu spore birokracije, Hrvatska je jednako kao i svaka druga država na svijetu savršeno mjesto za pokretanje vlastitog projekta, poručuju poduzetnici iz naše priče te dodaju "ukoliko imate dobru ideju, volju da učite i razvijate se u poslovnom smislu te ste spremni na svakodnevne izazove koji zahtijevaju puno upornosti, na dobrom ste početku da postanete uspješan poduzetnik". Danas vam donosimo priču o Urban Watchu, hrvatskom brandu satova iza kojeg stoje bračni par Antonija i Ivan Petrović.
Njihova priča započinje 2010. godine s idejom o stvaranju vlastitog brenda satova imena Urban Watch koji će svojim dizajnom, kvalitetom i pristupačnim cijenama osvojiti svjetsko tržište. Nakon nekoliko kolekcija koje su prepoznali svjetski ljubitelji satova i širenja na tržište Europe i SAD-a, shvatili su da su na dobrom putu i da njihova priča ima budućnost.
Kažu kako koncept i svrha njihova stvaranja nije jednostavno pokazivanje vremena, već stvaranje lijepih satova vrhunske kvalitete i pouzdanosti s vlastitom osobnošću koji će postati vaši najbolji prijatelji. Vizualni identitet brenda, dizajn satova, pakiranje, web dizajn, marketing i sve ostalo što je potrebno za poslovanje većinom rade sami i zbog toga svojim kupcima mogu ponuditi vrhunske cijene.
Ako se pitate gdje, kako i od kojih materijala se proizvode ovi satovi, Antonija i Ivan odgovaraju: "kvalitetne mehanizme koji pokreću Urban Watch satove proizvodi tvornica u Japanu koja ima tradiciju od 1930. godine. Narukvice i pakiranje su od kože i i proizvode ih obrtnici u Hrvatskoj, a satovi su napravljeni od nehrđajućeg čelika i sastavljaju se u skladu sa najvišim svjetskim standardima u modernoj tvornici u Kini.
Za prošlu sezonu, jesen/zimu dizajnirali su novu, šestu kolekciju nazvanu Paris, a uskoro će lanisrati i novu kolekciju za proljeće/ljeto za ovu godinu. Svake godine, lansiraju dvije nove kolekcije, s kojima prate najnovije trendove na tržištu tako da svi njihovi modeli satova nailaze na odlične reakcije publike. U razgovoru posebno naglašavaju kako su tijekom cijelog projekta sve poslovne odluke i poteze, donosili samostalno i u duetu te su tako stvorili izuzetno uspješnu poslovnu priču s hrvatskim potpisom. Za sada, svojim najvećim uspjehom smatraju što su iz ničega uspjeli stvoriti brend koji je prepoznatljiv među svjetskim fashionisticama.
Od početka svog projekta smatrali su da Internet nudi bezbroj mogućnosti te da moraju iskoristiti taj potencijal, upravo zato, početak njihovog branda povezan je s web stranicom preko koje su kupce upoznali s njihovom brendom. Preko društvenih mreža i suradnja s blogericama i influencerima na društvenim mrežama i nama su zapeli za oko. Vezano uz distribiciju svojih proizvoda otkrivaju: "poslovanje smo do sada temeljili na online prodaji putem naše web stranice s tim da imamo poslovne partnere u UK, Portugalu i SAD-u koji naš brend predstavljaju na tim tržištima, a blogeri su relativno nov fenomen i sigurno su jedan od važnih kanala komunikacije između nas i određenog kruga ljudi koji prate novosti iz fashion svijeta."
S obzirom da predstavljaju jednu izrazito uspješnu domaću poduzetničku priču pitali smo koji su to faktori bili posebno važni za njihov poslovni uspjeh te kako vide budućnost Urban Watcha. "Ako nas pitate koji su najvažniji faktori za poslovni uspjeh, rekli bi da su to online marketing i korisnička podrška. Naše mišljenje je da se na tržištu ne može opstati samo na osnovu dobrog proizvoda ili usluge. Potrebno je konstantno se informirati o novim metodama i ulagati u marketing jer će se uloženo višestruko vratiti. Sam postupak prodaje ne zaključuje naš odnos s kupcem i stoga posebnu pozornost treba posvetiti njihovom informiranju i korisničkoj podršci. Svaki zadovoljan kupac još je jedan od načina na koji se pozitivna slika o brendu širi i raste. Budućnost Urban Watcha leži u konstantnom ulaganju i razvoju dizajna, kvalitete i širenju mreže poslovnih partnera."
Za kraj poručuju: "Svatko od nas ima barem jednu poslovnu ideju, a ako je dovoljno hrabar da prati svoje snove i ostvari je, uživati će svakim korakom tog putovanja." Mi se možemo samo složiti i s ponosom nositi ovaj hvalevrijedan domaći proizvod.