"Sve žene imaju pravo samostalno odlučiti kada i ako žele zatrudnjeti", izjava s kojom započinje nova kampanja brenda United Colors of Benetton.
U sklopu londonskog summita o planiranju obitelji, United Colors of Benetton se udružio s United Nations Population Fund (UNFPA) i Zakladom Bill & Melinda Gates za pokretanje kampanje za zaštitu žena od neplaniranih trudnoća.
Trenutačno više od 214 milijuna žena nema pristup metodama kontracepcije, a prošle godine je 770.000 djevojaka (neke su toliko mlade da nisu napunile niti 10 godina) postalo majkama, stavljajući njihovo zdravlje i budućnost na ozbiljan rizik. U subsaharskoj Africi, 25% mladih žena prisiljeno je napustiti školu zbog neželjenih trudnoća.
Talijanski brend, objavio je izjavu koja kaže "ova kampanja ima za cilj priopćiti da sve djevojke i žene imaju pravo slobodno odlučiti ako i kada žele postati trudne".
Osim slika, kampanja obuhvaća instalaciju u kojoj se žarulje pale i gase te izrađuju izraze koji hvataju duh kampanje. Najistaknutiji i najozbiljniji je onaj s prve fotografije: trudna sam, ali kad gledatelj približi instalaciji, druge žarulje bljeskaju i osvjetljavaju se dobiva pravi smisao djela: Nisam spreman biti trudna.
''Moje ime je Jiminie, ja sam 16. godina. Imala sam spoj sa starijim čovjekom i bojala sam se reći istinu. " Planiranje obitelji je dobar izbor, ali 214 milijuna žena nema moć odlučiti o svojoj budućnosti. "Osnažimo njezin izbor''.