Matija Vuica ponovo nas je ostavila bez daha svojom novom kampanjom i kolekcijom unikatnih vjenčanica sa svojim potpisom. Senzacionalne fotografije za nju je snimio Viktor Drago i tako još jednom dokazao da je kao umjetnički direktor neprikosnoven na našim prostorima.
"Nova kolekcija nastala je tijekom posljednjih nekoliko mjeseci rada u mom atelieru, za potrebe jednog divnog novog projekta u Međugorju koji me inspirirao na poseban način. Kampanja donosi fotografije samo dijela, do sada moje najveće kolekcije vjenčanica i rađena je uz razmišljanje da je svaka mladenka posebna i njena posebnost mora još više biti naglašena vjenčanicom. Za ovo snimanje okupila sam svoj tim suradnika pod vodstvom Viktora Drage i poželjela čaroliju, koja će zabilježiti trenutak stvaranja i prenijeti emociju, te posvećenost svakom najmanjem detalju" izjavila je Matija Vuica povodom predstavljanja svoje nove kampanje.
Kampanja je snimana u Koprivničkoj sinagogi, zaštićenom kulturno povijesnom objektu van funkcije, i usred procesa obnove, čija je čarobna unutrašnjost postala kulisa na kojoj su se izmjenjivale projekcije različitih sakralnih objekata iz cijeloga svijeta. Ideja projekta, brisanje granica prostora i vremena, razlika u vjeri, istini i različitim senzibilitetima, koji su uzrok svih problema našeg vremena, rezulutirala je čistom i jednostavnom ljubavlju, onom istom koju ugrađujem u svoje haljine ili ona kojom mladenke stupaju u brak bilo gdje na svijetu.
Energiju snimanja, u finalnom nam obliku donose fotografije Franje Matkovića, jednog od vodećih domačih fotografa, kojem je s razlogom povjerena uloga s obzirom na tehničku kompleksnost cijelog projekta.
Trinaest odabranih haljina, podjeljeno je u tri cjeline, a na svim fotografijama u prvom planu je fokus na svaki detalj kolekcije, na modelima koji stoje u pozama koje podsjećaju na ikonografiju religijskih umjetničkih djela.
Coture dio kolekcije, raskošnog dizajna, s ručno našivenim aplikacijama od vrhunske čipke i kristala prepoznatljivog rukopisa Matije Vuice, s pripadajućim krinolinama, nestvarne u svojoj rafiniranoj izvedbi, dostojne su kraljevskog vjenčanja iz snova.
Glamur kolekcija, odiše zvijezdanim sjajem Hollywoodskog štiha, prepoznatog u Matijinom radu i van granica Hrvatske. Zavodljiva putenost, u čistoći bijele boje, s raskošnim dodacima koji naglašavaju ženstvenost.
Pure linija, klasičnog stila, koji inzistira na vrhunskom odabiru materijala i izvedbi, a koketira s tradicijskim elementima vjenčane haljine, namijenjene onim mladenkama koje teže klasici i samozatajnosti svečanog trenutka.
Produkciju i kreativno vodstvo projekta potpisuje Matijin stalni suradnik, Viktor Drago koji je otkrio više o njihovoj suradnji: "Predstavljanje Matijinog rada, s kojim sam upoznat u svim etepama stvaranja, zaslužuje poseban tretman i predstavljanje koje traži barem toliko energije, kreativnosti i truda, te zanata, kako bi prikazali njenu kolekciju na način koji zaslužuje i kojim se izdvaja u mnoštvu onoga što modna scena nudi. Matijinih 35 godina iskustva u radu sa ženama, mladenkama i svijesti o njihovim potrebama, a još više Matijin ženski senzibilitet te prepoznavanje svih elemenata koje osim dizajna, vjenčana haljina mora imati, kao što su mekoća materijala i ugoda nošenja haljine tijekom višesatne ceremonije, samo su dio vještina i znanja kojima se svakodnevno divim u njenom radu. Nadam se da finalni rezultat kampanje prikazuje čaroliju kojoj smo svjedočili svi sudionici snimanja."
Make up potpisuje Petra Sever, kojoj se u realizaciji pridružila Mirta Velčić, a kosu Ivica Palinić. Kratki dokumentarni film sa snimanja kampanje i making off video potpisuje Jure Ahačić i Ratio d.o.o.