High street brand H&M lansirao je novu globalnu kampanju u kojoj nam preporuča da ovog proljeća nosimo traper i to drugačije nego do sada, na neki svoj način. S obzirom na to da u kolekciji ima jako puno različitih traper komada, trapera različitih boja i svježih silueta te cool odjevnih jeans komada s dvostrukim traperom predlažu da ove sezone kombinirate traper na bezbroj načina. Globalni moto koji govori kako je traper za svakoga, neovisno o spolu i godinama želi nas potaknuti da izrazimo individualnost upravo kroz traper - prateći traper kao krovni trend, a kombinirajući ga na svoj originalni način.
Kampanju predstavlja Suki Waterhouse, glumica i model, zajedno s Anaïs Gallagher i Adonis Bosso.
Kolekcija se sastoji od širokog raspona traperica za žene, muškarce, mladež i djecu te je od početka ovog mjeseca dostupna u online i u H&M trgovinama širom svijeta i to na popustu od 50 posto.
Za žene defintivno postoji jako puno prijedloga i mogućnosti za kombinirati traper ove sezone, od trapera na traper do potpuno novog zaokreta s puder ružičastom i žutom traper jaknom u kombinaciji s boyfriend trapericama koje odaju svjež izgled.
Ili recimo popularna duga traper suknja s prišivenim detaljima na rubovima koji daju dojam romantike i osjećaj sentimentalnosti. Jedan od prijedloga ključnih proljetnih komada su i široke traperice koje dolaze s traper remenom, a tu su i plave traperice savršeno izblijedjele boje s poderanim detaljima. U isto vrijeme, imamo i plavu traper jaknu stiliziranu pomoću zakrpa i s prišivenim detaljima te bijelu traper jaknu ukrašenu s ove zime iznimno popularnim biserima.
Kod muškaraca se sve svodi na savršene traper jakne i dobre traperice, bez obzira jesu li u pitanju modeli s poderanim detaljima ili savršeno netaknuti traper modeli. Kod tinejdžerica traper pak postaje razigran sa zakrpanim traper jaknama, haljinama sastavljenim od dvije polovice trapera različite boje te trapericama visokog struka. U dječjoj kolekciji prevladavaju izblijedjeli traper modeli za potpuni traper izgled.
Suki Waterhouse, zaštitno lice ove nove traper kampanje H&M izjavila je kako je obožava traper jer je on za nju u modi isto što i prazno platno kod umjetnika - način za izražavanje osjećaja i osobnog stila te kako obožava što postoji toliko puno različitih načina za kombiniranje trapera.