Svo šarenilo crne u kampanji Loredane Bahorić i Charlie designa

| Fashion |

Avangardne modne bajke u crnoj boji zaštitni su znak Charlija. No predstavljanje kolekcije u samo jednoj /ne/boji nije nimalo lak zadatak.

Lottle part of me Loredane Bahorić

Kod Lori je crna boja duboko prisutna u DNK brenda i kod Charlija je to nešto potpuno prirodno. Prisutnost samo crne boje, koja nosi cijelu priču, toliko je snažna da vizuali djeluju upravo suprotno; gotovo ispunjeni bojom. Kolekcija pod nazivom "Little part of me" je esencijalna i progresivna; minimalistička a pritom puna tihe strasti. 

Lottle part of me Loredane Bahorić

Dinamika je dobivena kontrastnim teksturama, našivene aplikacije stvaraju dvodimenzionalan dojam, a krzno služi kao okvir osobnosti.  Ženu, kako je u svojim inspirativnim pričama vidi Lori, nježno i istovremeno snažno,  utjelovila je  mlada Petra / Relatum.

Lottle part of me Loredane Bahorić

Sinergiju između Lori/ Charlija i Mare Milin ne treba posebno naglašavati. Njihova suradnja počela je davne 2007, a ovo je 14a kampanja koju rade zajedno. Jedni od najdojmljivih vizuala, vezanih za hrvatsku modu, proizašli su upravo iz ove tvornice snova. 

Lottle part of me Loredane Bahorić

Sama kampanja snimala se u istom danu kad i kampanja za Spirit by T.B. te su dizajeri i cijeli tim u jednom momentu odlučili preklopiti modele te dobili sjajne neočekivane vizuale. 

Lottle part of me Loredane Bahorić
 
Lottle part of me Loredane Bahorić