Diesel je modni bred koji je desetljećima prisutan na modnoj sceni no mogli bismo reći kako proteklih godina Diesel i nije bio toliko popularan, ali prošle se sezone Diesel vratio u sam modni vrh te je ponovno postao jedan od popularnijih brendova.
Prošli je tjedan Diesel otvorio Tjedan mode u Milanu što je bio pun pogodak jer o Dieselovoj reviji pričaju apsolutno svi. Diesel je na milanskom tjednu mode pokazao kolaboraciju s Durexom, a ono što je ovu reviju učinilo posebnom jest velika planina napravljena od 200.000 kondoma koja je stajala usred modne piste i oko koje su modeli hodali. Dodatnih 300.000 Durex kondoma besplatno će se dijeliti ovog travnja u Diesel trgovinama diljem svijeta.
“Sex positivity je nešto nevjerojatno. U Dieselu se volimo igrati i tu smo ozbiljni. Zabavite se, poštujte jedni druge, budite sigurni. For Sucsexful Living!” izjavio je kreativni direktor Diesela, Glenn Martens. Kondomi šalju snažnu poruku o individualnoj slobodi cijeloj Dieselovoj globalnoj zajednici. “Moramo sve podsjetiti da je siguran seks i dalje važan, ne smijemo to zaboraviti.” Izjavio je Martens. Instalacija je uvod u nadolazeću kapsulnu kolekciju s Durexom koja izlazi u travnju 2023. godine što je ujedno i prvi put da je Durex napravio kolekciju s modnim brendom. Kapsulna kolekcija pojavljuje se na reviji, s majicom kratkih rukava. Slovo D od Durexa mijenja se sa slovom D od Diesela.
Predstavljena Dieselova kolekcija u prvi plan stavlja seksepil pa smo tako mogli vidjeti nekoliko lookova u potpunosti napravljenih od lateksa ili pak komadima koji imaju prozirne dijelove.
Diesel je fokusiraniji, eksperimentalniji i ambiciozniji više nego ikada. Također je dostupan, s moto trapericama, izrezanim nisko na bokovima i izraženim „brkovima“. Gornji dijelovi od trapera su oblikovani dok je moto koža jako izlizana kako bi otkrila metalni logo. Suknja na prugice i sako snažnog je izgleda sa žestoko tretiranim detaljima kao i na traperu.
Dieselov devoré traper razvijen unutar tvrtke, daje efekt izlizanih traperica. Tijelo je otkriveno i vidljivo kroz oversized košulje, traperice, traper pletiva, suknje i haljine koje su ukrašene kristalima.
Iznošenost ima novi intenzitet, poput male žersej haljine posvuda rezane laserom, osim DIESEL znaka koji se spušta niz tijelo poput kralježaka. Rezanje laserom korišteno je na utility majicama s kapuljačom, trenirkama i haljinama, koje s vremenom imaju još istrošeniji izgled. Dvoslojni žersej komadi rezani su na način da se otkriva boja ispod; dugi kaput od žerseja s kapuljačom tretiran je kako bi izgledao poput ispucale kože. Top majice i kratke hlače s napuknutim printom koji otkriva print ispod te tako ističe i stvara sjene Dieselovog logotipa, poput crno-bijele majice s kapuljačom na kojoj piše “SUCCESSFUL”.
Zanatski komadi dobiveni su iz postojećih upcycle materijala, poput motorističkih traperica koje su metalizirane ili shearling jakne spojene s traperom. Ostaci najlona od starih podstava prekrivaju se plastikom pa zagrijavaju, stvarajući efekt neobičnog krzna. Deadstock faux krzno je bojano, presvučeno plastikom, zatim grijano te je stvoren efekt tekućeg krzna. Na motorističkim jaknama korišten je aparat za zavarivanje te je tako stvorena njihova ekstremna arhitektura.
Slip-on cipele presvučene su dijamantnim sjajem; traper čizme imaju utility džepove. Predstavljen je novi model tenisica – Prototype 3, čiji veliki potplat preuzima tenisicu. Predstavljena je nova torba D-Charm, prošivena podstavljenim traperom s pričvršćenim privjeskom dok 1DR torba dolazi s printom pop lica. Nova Diesel Eyewear kolekcija, u posebnoj suradnji s EssilorLuxottica predstavlja novi okvir, naočale koje lebde na žičanim drškama.
Predstavljen je i novi ručni sat, Vertebrae, čije lice drži kućište u obliku kostiju kralježnice.
Diesel ovom kolekcijom u fokus stavlja stil 2000.-tih što je još jedna potvrda kako se to razdoblje u modi ponovno vraća u trend. Ovom revijom Diesel je pokazao kako se zaista vraća u sam vrh modne scene.