Dizajner Zoran Aragović, koji stoji iza brenda BiteMyStyle fashion design, za aktualnu sezonu proljeće/ljeto 2018 inspiraciju je pronašao u Meksiku i tako u nove kreacije na svoj specifičan način pretočio uspomene s putovanja u zemlju magične mješavine boja, pozitivne energije i bogate povijesti. Kolekcija nedavno prikazana na pisti, tonski je podijeljena u dva dijela – pastelni i onaj intenzivnijeg kolorita.
Kolekcijom dominiraju haljine različitih dužina, vrlo fluidnih i lepršavih formi s upečatljivim printom koji je dizajner sam osmislio inspiriran majanskom kulturom. Uz haljine naglasak je i na opuštenim oversized košuljama bogato ukrašenih volanima, faldama i tilom. One se mogu kombinirati na isto tako voluminozne suknje, široke hlače midi dužine ili pak uske pencil suknje.
Dizajner na svoj prepoznatljiv način kombinira originalan print, prugice, točke ili pak apstraktne motive, i to u nježnim zemljanim tonovima ali i jakim bojama poput žute, tirkizne, crvene i ljubičaste. Motivi Meksika pojavljuju se i u uvećanoj formi kao dominantni motiv na dnevnim odjevnim kombinacijama, poput oversized sportskih majica, i to tehnikom patchworka koje se kombiniraju na prozirne til suknje ukrašene perlicama.
Kolekcija je upotpunjena narukvicama s istim printom, kao tkanine, ali i onim jednobojnim u jarkim bojama izrađenim u tehnici 3D printa te pletenim torbama koje je Aragović osmislio u suradnji s Elizabetom Delać dizajnericom Beta Home Decora.
Glavna lica kampanje su modeli Luna Valas i Gordana Dude iz agencije Talia koje su stale ispred objektiva fotografa Denisa Butorca. Kosu potpisuje Katica Topčić za Kevin Murphy Hrvatska dok je make up djelo Ivane Bilandžije Billy za Illamasqua i Jean D'Arcel.
„Kao kulisa za snimanje kampanje savršeno se uklopio MBM vrtni centar uz pomoć kojeg smo uspjeli dočarati ljepotu, šarenilo i energiju nove kolekcije. Pa je tako vizual uz modele upotpunjen cvjetnim instalacijama, kaktusima, orhidejama, papratima koji nas odvode u čarobni svijet Meksika“, ističe Zoran.