Sve boje jeseni brenda BiteMyStyle

| Fashion |

Dizajner Zoran Aragović koji stoji iza brenda BiteMyStyle snimio je kampanju za svoju aktualnu kolekciju jesen/zima 2019/20 predstavljenu na posljednjem Bipa Fashion.hr-u.

Kao kulisa kampanje savršeno se uklopio prostor Hub Cooltura puba koji odiše unikatnošću i potpuno drugačijom vibrom od one na koju smo do sada navikli viđati u Aragovićevim kampanjama.

Novom kolekcijom dominiraju nešto zagasitiji zemljani tonovi, karirani uzorak i asimetrija, s pokojom eklektičnom bojom koja opisuje dizajnerov karakter.

Kaputi, jakne i suknje strožih formi pomalo asociraju na vojne odore dok su haljine lepršavih, fluidnijih i asimetričnih formi. Glavna ideja kolekcije jest igra kontrastima u dužinama, bojama ili teksturama na odjevnim predmetima.

Tehnikom color blocking dizajnirani su maxi kaputi u narančastoj, pink i crvenoj boji i s njima su kombinirane kratke lepršave haljine u sivim i smeđim tonovima od tkanina specifičnih za klasična odijela.

Asimetrija je postignuta i kombiniranjem volana i faldi različitih dužina posebno na suknjama koje su stavljene u kontrast sa sakoima u blago vojničkom stilu. Tkanine koje su u kolekciji uglavnom korištene su vuneni štofovi, veluri, viskoze i pletenine.

„Želio sam kroz kampanju dočarati estetiku kolekcije i na fotografijama u prvi plan staviti kolorit i formu odjeće. Boje su prave jesenske s naglaskom na zemljane tonove dok sam se u formi poigrao asimetrijom i neobičnim strukturama tkanina.“- ističe Aragović.

Aragović je i u ovoj kampanji okupio dugogodišnje suradnike i prijatelje, pa je tako iza objektiva stao višestruko nagrađivani fotograf Denis Butorac, za besprijekornu kosu se pobrinula Katica Topčić za Kevin Murphy Hrvatska dok je za make up zaslužna Ivana Bilandžija Billy, a stilist Leon Ivanuša je uz BiteMyStyle odjeću kombinirao cipele iz ponude dućana Antonija fashion i Mass-a. U ulozi modela našla se jedna od najpoznatijih domaćih manekenki, Lucija Beden iz Talia models.