Gap se ove godine istaknuo nizom suradnji, uključujući one s brendovima Dôen, Madhappy i Palace. Sada se na tu listu pridružuje i modna kuća iz Los Angelesa - Cult Gaia, donoseći svježinu u kolekciju koja objedinjuje modernu eleganciju i bezvremensku funkcionalnost.
Njihova zajednička kolekcija, koja izlazi 10. listopada, spaja stručnost Gapa u dizajniranju osnovnih odjevnih komada s prepoznatljivom estetikom Cult Gaie, koja je poznata po svojim skulpturalnim i umjetničkim pristupima. Kolekcija od 35 komada sadrži stilove spremne za blagdanske prigode, uključujući pletene kardigane, kaput od umjetnog krzna, maksi haljinu s izrezima, vunene balonere i slip haljine ukrašene lancima. Cijene se kreću od 35 do 498 dolara, čime kolekcija postaje dostupna širokom rasponu kupaca.
"Preoblikovanje klasičnih Gapovih komada kroz prizmu Cult Gaie bilo je nevjerojatno iskustvo," izjavila je Jasmin Larian Hekmat, osnivačica i dizajnerica Cult Gaie. "Suradnja je uspješno spojila nosivost Gapovih komada s našim umjetničkim pristupom, stvarajući jedinstvene i bezvremenske odjevne predmete koji nadahnjuju kreativnost i spajaju umjetnost s funkcionalnošću."
S druge strane, Mark Breitbard, predsjednik i izvršni direktor Gap brenda, istaknuo je da je svaki komad iz kolekcije pažljivo osmišljen s posebnim naglaskom na tkanine, ukrase i šavove, te dodao: "Pružamo podignute dizajne i svježe krojeve koje će naši kupci cijeniti godinama."
Kampanja koja prati ovu kolekciju snimljena je od strane sestara Louise i Marije Thornfeldt, a u njoj glume Tina Kunakey, Kristina Byerley, Kelly Lim, Irene Law i Christen Rhule. Vizuali kampanje odražavaju spoj umjetničke elegancije i praktične nosivosti koji su srž ove kolekcije.
Ova suradnja dolazi u trenutku kada je Gap na putu snažnog povratka, nakon nekoliko godina izazova, uključujući kritike zbog nezanimljivih kolekcija i poslovnih problema. U srpnju 2023. Gap Inc. imenovao je Richarda Dicksona, bivšeg CEO-a Mattela, kao novog izvršnog direktora, a kreativni smjer brenda preuzeo je Zac Posen, poznati dizajner koji je preuzeo ulogu novog potpredsjednika i kreativnog direktora. Kako bi se reinvencirao, Gap se fokusira na privlačne kampanje, zanimljive suradnje i jedinstvene celebrity pojave, poput onih na Met Gali 2024., gdje je Da'Vine Joy Randolph nosila kreaciju, te shoppable haljine Anne Hathaway.
Gap x Cult Gaia kolekcija bit će dostupna online i u odabranim Gap trgovinama od četvrtka, 10. listopada, u 12:00 po istočnom vremenu, a u nastavku donosimo naše omiljene komade iz kolekcije.