Sugar Ants - nešto novo i slatko na hrvatskim ulicama

| Fashion |

Sugar Ants je zanimljiv i vizualno dinamičan brend koji je nastao ove godine u Vinkovcima, a pokretač ideje i vlasnik je 25-godišnji Zvonimir Šarić. Muškarac u fashion biznisu pokazao je da izvrsno razumije trendove, modu i ono što je važno u životu, a to je boriti se za „pravu stvar“.

Naime, glavna odlika brenda su životinjski likovi koji se kroz različite dizajnerske tehnike provlače kroz godišnje kolekcije s plemenitim ciljem. Cilj brenda je kroz svaku kampanju educirati ljude o određenim problemima koji su trenutno aktualni, a vezani su uz prava životinja ili druga zbivanja u svijetu. Tako se nova zimska kolekcija sastoji od četiri motiva koji su birani s posebnom pažnjom.

SugarAnts

Radi se o crnim mačkama koje su repovima spojene u krug, zatim o ljenjivcima koji su također u krugu i vise sa žice, mravima koji su u velikom broju razbacani po majici te na ticalima nose male poruke različitih simbola i jedan motiv ljenjivca koji spava na traci za trčanje ispod čega piše: Nope, riječ koja je dobro poznata mladima.

SugarAnts

Motivi su miks humora i ozbiljnih poruka. Mačke, mravi i ljenjivci u krugu predstavljaju simbol zajedništva dok je ljenjivac na traci za trčanje zapravo ironija modernog načina života gdje je imperativ stavljen na odlaske u teretanu i njegovan izgled jer ako ne ideš u teretanu nisi in. Također tu je i dublja poruka. Crne mačke su nepravedno etiketirane kao simbol praznovjerja pa ih ljudi izbjegavaju i u pravilu teško ih se udomljava iz azila. Mravi su barem jednom prava muka svakog kućanstva i ljudi ih ne vole. Ljenjivci na prvu možda jesu smiješni i simpatični, no kada te ljudi etiketiraju kao takvog, to sigurno nema pozitivnu konotaciju.

SugarAnts

„Naši su motivi zapravo "frikovi" koji se drže skupa i s porukom inspiriranom od aktivističke grupe Femen "Therewillbemillionsofus" kojom poručuju ljudima da dolazi vrijeme kad će oni biti brojniji te kada će zajedništvo pobijediti. Ovo se referira i na totalnu polarizaciju društva ne samo kod nas nego i na svjetskoj sceni (kriza s izbjeglicama, USA izbori). Tako da i ovaj put kolekcija nosi snažnu poruku pa ćemo ljude pokušati educirati oko tih stvari kao i u prošloj kampanji te poticati na zajedništvo i poštovanje te njegovanje različitosti.“ najavio je novu kolekciju Zvonimir s iznimnim uzbuđenjem i ponosom, a koja se može vidjeti na Facebook stranici.

SugarAnts

Još jedna posebnost nove kolekcije je ta da je cijela kolekcija oversized. Naime, krojevi su unisex, a veličine su M, L i XL, što vrijedi i za muškarce i za žene. Oversized kroj je posebno zanimljiv u zimskim danima kada volimo nositi udobnu, komotnu i toplu odjeću ne zamarajući se previše ocrtava li ona obline ili ne i samim time se još više stavlja naglasak na poruku s majica, a ne na sekundarne stvari. Tražite li autentičan dar za Božić, to su svakako Sugar Ants majice.

SugarAnts