Goruća želja za slobodom kretanja i druženjem, inspirirala je Helenu Šopar Zadro i Tamaru Rebić za stvaranje ljetne kampanje pod nazivom“BACK TO WHERE WE BELONG”.
U duhu nade i optimizma, kampanja je snimana ove zime u Miamiju. Dizajnerice su kao gostujuću zvijezdu svoje kampanje pozvale Amru Beganovich koja sa svojom sestrom Elmom vodi svjetski uspješnu digitalnu kompaniju A&E koju je Forbes prozvao “Epi-center of influence” u SAD-u, a Richard Branson uvrstio u svoj projekt “Dream Makers, Rule Breakers”. Bloomberg, Financial Times, Washington Post, samo su neki od časopisa koji su Amru i Elmu, čiji instagram profili ukupno imaju 2 milijuna pratitelja, naveli medju najuspješnije influencerice Amerike.
Inače dugogodisnja Helenina prijateljica, Amra se idealno uklopila u ljetnu priču sestara. Odvažnost, ambicioznost, vedar duh osobine su SOPAR djevojke koje su Helena i Amra utjelovile kao modeli na snimanju kampanje. Osim modela, takodjer su odigrale i ulogu fotografa, šminkera i frizera. Bez puno make-upa , s prirodnom, raspuštenom kosom, Helena i Amra su uz ugodno druženje u sunčanom Miamiju , s lakoćom snimile cijelu kampanju. Bas kako SOPAR sestre zamišljaju svoje klijentice - neopterećene, nasmijane i razigrane djevojke s puno ambicija i pozitivnim pogledom na budućnost. Kako sam naziv kampanje sugerira, inspiraciju su sestre pronašle u želji za povratkom na uobičajeno, normalno vrijeme prije pandemije, o nesputanim druženjima i velikim slavljima...
Ključni komadi kolekcije istkani već prepoznatljivim ručnim radom reflektiraju želju sestara da trenirke zamjenite odjećom u kojoj ćete se osjećati ženstveno i poletno. Udobni kombinezoni, haljine u kojima će bas svatko biti primjećen te žarke boje rezultiraju pozitivnim nabojem koji će ovog proljeća i ljeta SOPAR odjeća prezentirati. Nova kolekcija dostupna je od danas na www.soparcollection.com